Seriously? Seriously!

Åh, tack allra hjärtligast för kommentarerna om era kvällar!
Vilken ytterst fin läsning att komma hem till.
Någon bio blev det aldrig. Jag åt middag med en för mig väldigt viktig person och började må alldeles förfärligt illa.
Nu mår jag bättre.
Ja, nästan bra.

Idag har jag skrivit allt jag behövde skriva och kommit på en idé till nästa krönika (jag har redan lämnat in två som ni inte läst ännu - på måndag och nästa måndag kommer de!). Så imorgon blir det krönikeskrivande och sedan fotograferingar hela helgen.

Tja, så länge man inte har tråkigt, right?

Jag får in en liten smula nät i lägenheten när jag sitter med datorn halvvägs på väg ut genom fönstret, och eftersom det är minusgrader kan jag knappt skriva eftersom fingrarna stelnar så.
Därför tror jag att jag ska gå och lägga mig nu.

(Lägga mig och kolla på Grey's Anatomy, alltså. Bästa, bästa Grey's. Trots att fjärde säsongen - ja, jag ligger långt efter - hittills är ganska värdelös. Förhoppningsvis blir det bättre.)

God natt, finaste ni.

Kommentarer
Postat av: Jonny

Men House då? House är något så ovanligt som en (riktigt) bra sjukhusserie. Du borde älska den. Har du inte sett den, grattis!

Postat av: LePoop

Säsong fem bli bättre, I promise.

2008-11-14 @ 11:25:30
URL: http://lepoop.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback