No, I'm not growing old.

Det här är ett riktigt tråkinlägg.
Mest för att låta de nära och kära (och er andra också) veta att jag lever och mår bra.

Jag har varit på plåtning hela, hela dagen.
Det var en av de minst professionella fotograferingar jag någonsin varit med om.
Men ganska kul.

Nu är jag fullkomligt slut. Ska upp om bara några timmar och jobba igen (det är imorgon jag ska gosa med bläckfisken!). Så jag ska dricka en öl, kolla lite på tv-serier och somna i soffan.

Jag vet inte hur lång tid morgondagens jobb tar; kanske hinner jag blogga på kvällen.
I annat fall får ni veta allt på måndag.
På måndag, när min blogg byter adress.

Någon som kallar sig Tessan menar att min blogg genomsyras av åldersfixering.
Det gör den kanske.
Men det vore väldigt, väldigt konstigt.
Jag trivs utmärkt med att bli äldre. Jag skulle inte bli tonåring igen för allt i världen. Och jag har aldrig någonsin mått så bra som nu, varit så glad och trygg och lycklig.
Jag hoppas att allt bara fortsätter att bli bättre.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken är den nya adressen? OCh varför byter du?

Vad bra att få veta att du mår bra. :)

... och ha så kul med bläckfisken imorgon!

Postat av: Jonny

London. Eller England i alla fall. Eller?

2008-11-16 @ 03:04:01
URL: http://jonnyjonsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Väntar med spänning på hur dagen varit! Gillar din blogg tokmycket, helt klart min favvo blogg:)

2008-11-16 @ 12:01:13
URL: http://fashionvision.blogg.se/
Postat av: tobbe

Det blir det. Det blir alltid bättre.

2008-11-16 @ 15:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback