Jobbweekend i Berlin.



Åh, det är verkligen här allt händer.

Gäsp...

Nu är jag snart färdigjobbad och kan åka.
Från den här studion, från den här staden.
Jag kan göra vad jag vill.

(Så länge jag skriver en krönika imorgon, då.)

Just nu är det Daniel som blir fotad. Han är klädd i någon form av spetskreation och skriker med ojämna mellanrum väldigt högt. Precis som Denise gjorde för ett par timmar sen.
(Jag blir lika vanvettigt rädd varje gång.)

Jag antar att det är någonting fotografen sett på Top Model. Att modellerna ska skrika på riktigt, "för att få rätt känsla". Det gillar jag. Method modelling.

Själv behövde jag bara slita en bläckfisk i stycken med tänderna. Och tugga i mig några deciliter målarfärg.

Kommentarer
Postat av: ebba

åh jag älskar berlin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback