Friday, I'm in...



Saker jag gjort idag:

Skickat iväg text till Café.
Läst ett fruktansvärt omskakande och upprörande mail från fina
Cissi Wallin.
Stängt av mitt i ett Grey's Anatomy-avsnitt. Eftersom det var så osannolikt dåligt.
Lärt mig det nya bloggverktyg jag kommer att använda mig av från och med måndag.
Saknat någon.
Blivit förbannad över att jag fått tio finnar på hakan lagom till plåtningarna imorgon och söndag.
Insett att det kunde varit väldigt, väldigt mycket värre.

Sämre fredag kan man ha!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Okej inte världens mesta action kanske men jag kan säga att jag önskar att min fredag varit hälften så spännande...

Sitter på jobbet och har trååååååkigt.

Vad har du skrivit till café? Berätta berätta!!

Hoppas din kväll blir fin

KRAM

2008-11-14 @ 16:54:26
Postat av: Jonny

Men Café. Varför? Är inte det en manchauvinistisk jävla skittidning som ibland råkar ha en bra artikel för att väga upp alla halvnakna kvinnor som "bara är sååå naturliga" och fina på ett väldigt sunt sätt. Jaa, vad vet jag?

Postat av: Rebecca

Jag får alltid finnar innan en plåting också, jag som aldrig någonsin får finnar annars. Likadant nu i helgen, skulle på bal på måndagen och på lördagen dök det upp en gigantisk röd bula på näsan. Universum har något emot mig.

2008-11-14 @ 23:51:10
URL: http://fallaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback