Bye bye baby baby goodbye



Det här är det näst sista inlägget jag skriver på beautifulones.blogg.se.

Det är dags att gå vidare.

Idag är nämligen inte bara dagen då jag planerar att köpa ny minneskortläsare och sådana där våtservetter och som tar bort smink.
Idag är också dagen då jag börjar som krönikör i Aftonbladets bilaga
Sofis mode.
Jag kommer att skriva där varje vecka - ja, med start just idag, alltså.
Och det mest naturliga nu när jag blir Sofis mode-tjej var att flytta bloggen hit.

Ingenting förändras utom adressen.
Och kanske blir allt lite, lite bättre också.
Jag hoppas i alla fall på det.

Hänger ni med?

Gör det. Häng med.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Klart som tusan att man hänger med!!! Tack för den här tiden på blogg.se, ser fram emot nya roligheter på aftonbladet :)

Och måste genast springa och köpa sofis mode!!!!!

2008-11-17 @ 11:16:21
Postat av: Maria

Stort grattis Annika! Klart jag hänger med. Vi ses där!

Postat av: Kajsa

Men jag har ju skiiiiiiitsvårt för förändringar. Jag har fortfarande inte accepterat att vi har plastgran istället för riktig. Och vi bytte när jag var.. 14? Uff.

Men ja. Okejdå.

2008-11-17 @ 12:10:46
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: mahoyo

Klart vi gör.

2008-11-17 @ 15:45:53
URL: http://mahoyo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback