Beautifulones.se fascineras av aprilvädret (i mars).

Jag börjar tro att det är april.
Vädret är ju helt fantastiskt.
För tre minuter sedan stirrade jag ut i den blygrå snöstormen, tänkte
"jag kommer aldrig någonsin mer gå utanför dörren".
Tre minuter passerade.
Nu strålar solen med fascinerande intensitet, och jag vill inget hellre än att gå ut och promenera.
Tur att jag är alldeles för smart (läs: lat) för det.
För man vet aldrig hur vädret kommer att bete sig om tre minuter.

Förresten, hur kommer det sig att det numera går att skriva in
beautifulones.se
och komma till min blogg?
Har jag missat något?

Kommentarer
Postat av: Lina

tur för dig att du valde att sitta kvar för där jag sitter så snöar det igen :(

Postat av: tove

Jag har hört att det är farligt att gå ut så det var lika bra att du stannade inne.

2008-03-19 @ 12:45:49
URL: http://tovemariekblad.blogg.se
Postat av: nic.se

Verkar vara nån markus som reggat adressen.

Har han elaka avsikter så länkar han till dig och hoppas allt fler ska gå in på din blogg via .se adressen. Sedan kan han göra en frame runt din blogg och sälja reklam, alternativt peka om så de kommer nån annanstans.

Men han är säkert snäll, ett fan kanske? :)

... Vid lite närmare undersökningar så har killen köpt de flesta bloggnamnen.se

2008-03-19 @ 14:36:05
Postat av: tobbe

Vad är det mot en härlig dag på isen. http://www.youtube.com/watch?v=E7zt3zIXHMI

2008-03-19 @ 16:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback