Bara en liten update.

Konstigt nog så överlevde jag flygturen igår.
Men i övermorgon är det på't igen, så det är för tidigt att slappna av.
(Ja, man måste ju åka hem också. Även om jag gärna skulle ligga i en varm säng med en trind katt på bröstkorgen och läsa Håkan Nesser i all evighet.)

Idag blev jag kär.
Vansinnigt kär.
I en liten ullig sak med bruna ögon.
Som gjorde sig sanslöst bra på bild.
Bevis kommer snart!

Min nyinförskaffade magkatarr gjorde att lördagkvällen, som spenderades på två (av två möjliga) av Piteås nattklubbar, avnjöts utan vin eller annan alkoholhaltig dryck.
Däremot kan jag inte påstå att jag och min partner in crime, min barndomsvän och älskling Erika, tog det särskilt lugnt i övrigt.
Oh noes.
Det var fuldans till Linda Bengtzing och Greasemedleys och Take Me Home, Conutry Roads (och Smells Like Teen Spirit, otippat!), en och annan örfil utdelades, hjärtan krossades (ehmm) och snön vräkte ner.
Det var lördagkväll i Piteå, och jag kände mig som hemma.

Kommentarer
Postat av: tove

Härligt att rocka loss även fast man är sjuk! Och jo, du kommer troligen att dö. 8-)

Postat av: Ylva

Jag vill se den lilla ulliga saken!!! :)
Fuldans till Greasemedleyt är så fantastiskt mycket småstad... önskar att jag hade varit där och shejkat loss med er :D

2008-03-23 @ 21:27:57
Postat av: Alexandra

Jag hade också en lördagskväll ute på krogen i Piteå 8)

2008-03-23 @ 23:19:35
URL: http://tiominuter.blogg.se
Postat av: Åsa

Typ Pentryt eller Kalles då? Haha. Valdino möjligen.

2008-03-24 @ 00:40:48
URL: http://lionsandtigers.blogg.se
Postat av: sara

Läste ngn dagstidning häromdagen och blev lite chockad när jag upptäckte att du är liza marklunds dotter. herregud tänkte jag, hade aldrig kunnat annat det. vet inte varför jag ens skriver det här, men men

2008-03-24 @ 09:30:12
Postat av: Li

nämen, Annika, varför missade jag dig?? :(

2008-03-24 @ 18:45:35
URL: http://lithesupercat.blogg.se
Postat av: Stina

Låter härligt Annika. Varje gång jag är i Norrland har jag underbart roligt. Men troligtvis skulle det inte vara samma sak om man var där för ofta. Då försvinner liksom magin. Och Country Roads blir liksom inte mer än världens töntigaste låt.

2008-03-27 @ 00:24:19
URL: http://rubia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback