Men det är ju kul att det åtminstone går åt rätt håll.

Jag kommer hem, trycker igång datorn, hittar usb-sladden under en klädhög och börjar ladda in bilderna från gårdagens Where The Action Is.

Jag tog sjukt många bilder igår. Sjukt fina, också, men framför allt sjukt många.
Inser att det kommer ta ett rätt bra tag att ladda in dem, så jag sysselsätter mig med annat. Läser bloggar, svarar på jobbmail, läser mammas krönika, Facebookchattar, kollar bilddagböcker - ja, ni fattar. Jag väntar en lång, lång tid.
Sedan kollar jag nervöst hur det går med min uppladdning.
Och jag möts av detta.



Oh well, bara att fortsätta slösurfa. Drar igång det tunga artilleriet: Expressen.se, Aftonbladet.se, Svenskan, DN, Dagens Media, Resumé.
Tid passerar.
Massor av tid.
Mitt tålamod börjar ta slut. Jag klickar på den lilla "Flyttar"-ikonen nere i hörnet igen. Nu ser det ut såhär:



Nej, om man skulle ta och lära sig... virka, eller något?

Kommentarer
Postat av: mathilda

Annika Annika.



du kan sysselsätta dig med att skriva ett långt och vackert mail.



jag sysselsätter mig med ingenting speciellt dessa dagar. behöver någonting att sätta tänderna i.

det är bara en redräkning nu. till peace and love.



förresten.

jag fick ett sms igår.

av honom.



gud.



nu tänker jag inte tjata mer.

kanske borde jag börja skriva som anonym?

Postat av: Ylva

Lita aldrig på Windows tidsberäkning :P

2008-06-15 @ 18:09:09
URL: http://stylva.wordpress.com
Postat av: Linn

Jahaa, så du är Liza Marklunds dotter.. tänkte nästan det :)

2008-06-17 @ 12:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback