I sitt lugna bo.



Björn Gustafsson är så trött, så trött.

"Men vem är egentligen förvånad?", undrar Ronnie Sandahl i dagens Aftonbladet.
Ja, vem? Inte jag i alla fall.

Björn Gustafsson har knappt gjort några intervjuer. När någon fått honom att ställa upp har det sett ut ungefär såhär:

1. Man frågar Björn hur det känns att ha blivit så omåttligt populär.
2. Björn svarar att han inte märkt något. Eftersom han bara jobbar.
3. Man frågar vad Björn gillar för typ av tjejer.
4. Björn svarar att han inte har tid att tänka på det. Eftersom han bara jobbar. Nej, han har inte ens tid att knulla. Nix. Jobb.
5. Man frågar Björn om det här med att han inte super eller röker eller snusar eller dricker kaffe ("jag dricker grönt te ibland"), som vanligt folk.
6. Björn är så stressad att han knappt kan svara på frågan. Han börjar bli blek. Varje sekund han sitter och babblar om hur sund han är, ja, varje sekund hade han istället kunnat använda till jobb. Jobb jobb jobb jobb jobb.

Björn är fantastisk. Han är briljant. Och han är överallt.
Herregud, jag blir ju utbränd bara av att se hur han håller på.

Alltså är jag överlycklig att han ska ta det lugnt i sommar. Kan Björn, så kan jag.

Björn, om du skulle råka googla dig själv och läser detta:
Du är välkommen på grillkväll hos mig precis när som helst.
Jag lovar att köpa hem grönt te.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha så bäst ! adda mig ! ;)

2008-07-18 @ 21:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback