Because I'm worth it!



Det här ansiktsvattnet har jag använt sedan jag stormade in i puberteten, någonstans kring tolv. (Ja, år, inte klockan.)
Jag är fullständigt beroende av det.
Ett tag var det slut, men nu har jag - som ni ser - investerat i en ny flaska.

NU JÄKLAR SKA ALLA ÄCKLIGA FINNARNA BORT!

Och vet ni, Cliniques ansiktsvatten kommer att förgöra dem.
Lämna mig persikolen och porslinsfräsch; en populär, perfekt pingla.

It's just that good.

Vilket man faktiskt borde kunna förvänta sig, med tanke på att man för en sådan här liten flaska får punga upp den inte särskilt modesta summan 932857846793846702000,50:-.

Men det är det värt.

Det är jag värd.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Annika, använder du hela trestegskittet, eller bara ansiktsvattnet? Mitt är slut, men jag funderar på om det är värt o köpa alla tre grejer igen. Dagens i-landsproblem, indeed.

2008-06-05 @ 13:19:52
Postat av: Annika

Jessica, jag kör bara ansiktsvattnet. Ansiktstvål ("Farmacy") och ansiktskräm ("Imperialis") köper jag på Lush, till ögonen har jag L'Oréals Wrinkle Decrease-ögonkräm.

Postat av: noyee

lustigt de här me hudtyper egentligen. av de där ansiktsvattnet (tvålen krämen med) får ja massor av finnar å småkvisslor å torr blir ja. inte alls bra för min hud. men värd är du det ändå :)

2008-06-05 @ 19:20:25
URL: http://www.noyee.devote.se/
Postat av: Jessica

Tack för tipsen, A! Jag googlade Lush-grejerna o de verkar väldigt bra. O tack för en himla fin blogg.

2008-06-05 @ 23:11:41
Postat av: Alla är olika

jag får värsta pizzafejset av det där ansiktsvattnet. :(

2008-06-09 @ 00:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback