Who the f*** is Alice?


SÅLT SIN SJÄL. Det har snubben på bilden gjort.

Just ja, jag fick ju ett mail från
Kristofer Ahlström häromdagen.
Kristofer är en rar, nördig gotlänning som gått och blivit ihop med allas vår Hanna Fridén. Jag kan bara anta att hon gjort att han fått smak för Det Ljuva Livet, för nu har han svikit sina ideal och gått över till Fiendesidan.
Och det är just detta mailet handlar om.
Att Kristofer börjat blogga på Stureplan.se.

Han skriver något om att han har "nästlat sig in i Stekarland för att söndra skiten inifrån". Och så ber han mig att uppdatera min länklista. Ha!

Som om jag är den sortens tjej som lägger till någons blogg i min länklista bara för att bloggaren i fråga kallar mig "baby" i ämnesraden.

Tsss. Jag vill ha tjugo spänn och en trisslott också. Then we talk.

(Och underbara Peter Ottsjö fortsätter att förgylla mina glåmiga dagar på Istället för verkligheten, även utan Kristofer. Tack.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

ville önska godnatt

www.enlitentax.blogg.se

delta gärna i mina tävlingar förresten:)

2008-07-03 @ 01:26:37
Postat av: Anonym

meh ser han inte lite ut som en manga-figur eller?

2008-07-03 @ 14:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback