Backyard Baby

Min syster har allt.

Jag skulle vara avundsjuk, nej; jag skulle brista av avundsjuka -
om det inte vore så att hon är femton år.
Femton år. Herregud, vilken skitålder.
Jag skulle inte gå med på att bli femton år igen om jag så fick 372 miljoner kronor och en date med Natalie Portman.

Jag undrar om det är lättare att vara femton när man är så ohyggligt söt som Amanda är.
Jag tror faktiskt inte det.
Men ska man ändå vara femton; ja, då kan det nog inte skada att vara såhär bedårande.


Kommentarer
Postat av: izme

Hon är verkligen väldigt söt! :)

Postat av: mathilda

precis som du.

2008-07-24 @ 01:41:06
URL: http://dalberg.webblogg.se/
Postat av: Mariella

Femton suger.

Din syster är osannolikt vacker.

Tack för att du finns.

2008-07-24 @ 11:40:23
Postat av: annie

men åh så fin hon är!

2008-07-27 @ 23:36:23
Postat av: polaris

åh så fint skrivet (: som 15åring ser man mycket upp till sin äldre syster. jag vet, jag är en sån. och 15 är nog ingen höjdare. men kanske blir det lite bättre med ett förstående syskon.

2008-08-02 @ 19:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback