Att älska som en porrstjärna







Jag sitter på ett InterCitytåg på väg mot Stockholm och webcamtramsar.
Det hör liksom tågresor till.
Just den här resan inbjuder alldeles särskilt till trams - jag är i stort sett ensam i vagnen, och slipper alltså smyga med min egocentriska lek.
Det känns skönt.

Jag skickade precis iväg en krönika, som efter a little help from my friends blev helt okej.
Jag känner mig ganska ångestfri.
När det gäller krönikan, i alla fall.
Och man kan faktiskt inte begära att allt ska kännas peachy keen jämt och ständigt, så mycket har jag i alla fall lärt mig under det här kvartsseklet liv jag avverkat.



Mitt resesällskap läser om Jenna Jameson.
Jag önskar att jag också fick läsa om Jenna Jameson.
Jag får läsa Aftonbladet istället.

Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

den vill jag läsa!

Postat av: Erika

Baaaaaabe, I miss you...

2008-07-08 @ 19:37:33
Postat av: Fanny

Kommer du hem nu?!

Kom och lek med mig, jag dör av uttråkning snart!

2008-07-08 @ 20:08:37
Postat av: Johanna

Hej,



Jag läser din blogg ibland. Igår så såg jag på Starwars III, och då kom jag på att du och Hayden Christiansen är lika! Framförallt på ögonen. Jag funderade länge under filmen vem det var han var så lik, och så kom jag på att det var du!

2008-07-08 @ 23:03:28
Postat av: Jennie

Grym bok!!

2008-07-09 @ 13:56:57
URL: http://jennief.blogg.se/
Postat av: Tove

Den är jättebra de boken.got pictures to..haha

2008-07-09 @ 17:51:25
URL: http://tovelicious.blogg.se/
Postat av: maja erlandsson

Den är så bra den boken !

2008-07-10 @ 01:21:15
URL: http://majaerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback