Tonight I'll have to leave it



Ett litet tips:
Vill du ta snygga bilder med webcam, gå inte till McDonalds vid Norrmalmstorg.
Deras illvilliga lampor skulle få vem som helst att se ut som en dödstrött knarkare.
Dock - de har billig latte och lite lugn och ro.
Det väger upp.
Sprang förbi ELLEs pressfrukost, tyckte att jag kände igen
Blondinbella vid mitt bord. Jag käkade två jordgubbar och drack ett glas juice, sedan drog jag igen. Jag känner mig fruktansvärt obekväm i den typen av sammanhang, och inte blev det bättre av att jag har influensa och satt och snörvlade och snorade och hostade konstant under de tio minuter jag befann mig på Grand Hotel.
Jag och mina sjukdomar passar inte i de fina salongerna.
Hoppsan, nu dör min dators batterier.
McDonalds, för helvete, dra in några jäkla kontakter!
Har ni någet emot att man laddar mobilen eller kollar mailen, eller?
Nu åker jag hem och sover i protest.

Kommentarer
Postat av: Bjooti

Men jag måste ha missat dig totalt. Attans. ska du på galan i kväll?

Postat av: Polexia

Usch. jag har också åkt på influensan. i feel for you sister.

2008-02-01 @ 11:42:27
Postat av: helena

pfft, du är ju snygg vilken kamera man än använder ;)
du passar i glajjerna!

2008-02-01 @ 11:53:21
URL: http://poussiere.bilddagboken.se
Postat av: victoria

Jag totalälskar din outfit från tidigare inlägg! i för sig ser det ut som att vara taget ur min garderob, men ibland glömmer man av vad man har i skåpen. Måste säga att vem än du lånat glasögonen ifrån, lämna aldrig tillbaka dem! ;P De är bland de snyggaste jag sett, mycket finare än mina i formen.

2008-02-01 @ 12:25:40
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: charlotte

ååh, du tar så himla fina bilder jämt och lånar låttexter till dina bloggrubriker! Jag gillar din blogg så mycket! för till skillnad från den största delen av alla modebloggare där ute verkar du vara en snäll människa! keep up the good work! (jag knarkar utropstecken, haha)

2008-02-01 @ 14:07:11
URL: http://twentydays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback