She was so young, I'll never see her again

Såhär har vi det idag, jag och min influensa:



Jag har inte varit utanför dörren sedan ELLE-galan.
Igår kom världens finaste Erika hit med mjuk pepparkaka.
Vi knarkade film, clementiner och Vänner-avsnitt.
Som ni ser så fortsätter jag på samma bana idag.
Värst är faktiskt att jag tappat rösten så totalt,
jag kan inte ens svara i telefonen,
det hörs inte vad jag säger.
Och så lyssnar jag på Broder Daniel och febergrinar lite.
Jag är expert på det,
att vältra mig i patetik och självömkan när jag är sjuk.
(Faktiskt annars också.)
Det gör mig absolut ingenting.

Kommentarer
Postat av: hej

jag lyssnade på no time for us idag och grinade:)

2008-02-03 @ 17:06:08
Postat av: Mix

jag är också expert på självömkan. tårar kan jag.

Postat av: Jessica

No time for us var länge en glad låt för mig, den innebar och förknippades med lycka. Jag vet inte varför. Kanske för att jag hörde den när jag var lycklig.. :) Men en av världens vackraste låtar är den iaf.

2008-02-03 @ 20:05:02
URL: http://seriesofdreams.blogg.se
Postat av: p

haha...jag känner mig precis likadan idag! Fast jag är inte ett dugg sjuk. Man behöver sånt ibland.

Krya på dig!

2008-02-03 @ 20:45:14
URL: http://www.bikinipop.blogspot.com
Postat av: Lina

Haha, jag tyckte det där vita bandet runt armen såg ut som en bit av en upprullad plasthandske och undrade rejält ett tag varför du åt choklad iförd vita plasthandskar ala sjukhus :P
Jag kan säga att jag är sjuk jag med, som en liten bortförklaring till mina lustiga felseenden.
krya på dig!

2008-02-03 @ 22:16:05
URL: http://mjorf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback