Keeping our hopes up.

Hahaha, nu har jag - snytit mig? snutit mig? - så många gånger att jag börjat blöda näsblod. Ganska ordentligt.
Idag skulle ju vara dagen då jag blev frisk!
Men jag håller humöret uppe.
Allt slem jag hostar upp ser jag som ett gott tecken;
"jaha, så blev jag av med det också, nu måste jag ju snart vara frisk!".
Eftersom idag är dagen då jag ska bli frisk tänkte jag också försöka ta mig
ut genom dörren
och köpa något att äta. Något annat än mackor, alltså.
Det är en plan, men jag tror inte att den kommer att genomföras.
Det är så jobbigt att klä på sig.

Lyssna på
Mixtapes & Cellmates, förresten.
Om ni inte redan gör det.

Kommentarer
Postat av: popbejb

nah. krya på dig!

Postat av: Emelie

krya på dig! :)

2008-02-05 @ 21:26:38
URL: http://basic.tjejsajten.se
Postat av: Elin

Dom har jag sett på Arvikafestivalen! riktigt bra :)

2008-02-22 @ 13:04:47
URL: http://eelliinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback