Hörru, Mjukis! Deppa inte ihop nu!

Jag är ett stort fan av besynnerliga undersökningar.
Att fråga människor vad som är viktigast i sängen, storlek eller hårdhet - fine.
Men att sedan dela upp svaren efter de tillfrågades partipoltiska sympatier,
det är ju alldeles strålande.

"Hellre stor än styv för Kd:isarna"

"På frågan 'Hur nöjd är du med hårdheten på din erektion/din partners erektion?' svarar nämligen 88 procent [av kristdemokraterna] att de är mycket nöjda, en siffra som ligger skyhögt över övriga partiers anhängare."

Tre spontana reaktioner.

1. Jag är förvånad över att kådisarna ens gick med på att svara på den här undersökningen.
2. Jag är inte det minsta förvånad över att de påstår att de är jäkligt nöjda. Om sex är tabu, vad är då inte dåligt sex?
3. Usch, så sorgligt att så många tillfrågade med annan partipolitisk tillhörighet svarar att de inte är nöjda med sin eller sin partners... hårdhet.
"Älskling, jag har köpt en flarra rödtjut och lite ost. Vad tror du om lite rajtantajtan i sänghalmen efteråt?"
"Eeeeh... alltså. Jag har inte velat säga något, men du är lite för mjuk för att det ska kännas som att det är värt det."
"Ah, ja, det har du i och för sig rätt i."
"Men vinet och osten tackar jag inte nej till för det. Hörru, Mjukis! Deppa inte ihop nu, diska två vinglas och kom och sätt dig här istället."

Kommentarer
Postat av: Line

Haha.. läste den också - klockrent ju:)

Postat av: Sara-Sofia

HAHAHAHAHAHA... Ja, hur fan kom de på att de skulle dela in folk efter politiska åsikter? Verkligen klockrent! "Du är lite för mjuk för att det ska kännas som att det är värt det"... Hahaha, Annika, I love you.

2008-02-08 @ 12:15:48
Postat av: Lina

Haha, nu bjöd du nog på dagens skratt, helt klart!
Såklart det är supertabu med dåligt sex för kd:isarna, och pluspoäng om dom dessutom är så mjuka att det blir problem med genomförandet, då slipper de ju synda!

2008-02-08 @ 13:35:47
URL: http://mjorf.blogg.se
Postat av: Angelica

undrar om ngn slappis man fudgat varit kd:are eller kanske bara haft vinballe. värt att fundera över. höhö.

2008-02-08 @ 15:55:16
URL: http://ellenangelica.blogg.se
Postat av: Mothersvea

ahaha..Tack for dagens skratt!

2008-02-08 @ 17:36:46
URL: http://mothersvea.wordpress.com
Postat av: Hanna

Jag kom på en teori till, alltså rent spontant antar jag att det är fler killar som är kristdemokrater (fördomar, jag vet) och jag skulle inte tro att killarna själva är missnöjda med sin hårdhet.

2008-02-09 @ 11:59:21
URL: http://duardu.blogg.se
Postat av: Tobbe Zeta

Beror väl främst på att de aldrig skiljer sig (skilsmässor är tabu)?? I övrigt är det nog som du gissar, att dåligt sex är tabu. Hahaha Är den slak så kan det bero på relationen. Bryt hellre upp då!

2008-02-09 @ 12:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback