Söndagstankar.

Jag ligger i soffan i min lägenhet. Min fina, fina lilla etta.
Det ser ut som att en bomb slagit ner precis här.
Kläder och prylar ligger slängda precis överallt -
i soffan, på sängen, på golvet, på borden och på alla stolar.
Det är tänkt att jag ska inventera lite.
Gå igenom vad som ska vara kvar, och vad jag måste säga adjö till.

Om en stund kommer min kära vän Fanny hit. Jag vet inte riktigt hur jag tänkte här. Ska hon tvingas vada fram bland mina prylar? Ska jag slänga in allt i skåp och lådor och fortsätta i natt? Gaah.
Helst vill jag bara skita i allt, ligga kvar i soffan och kolla på Gossip Girl. Fanny kan få krypa ner bredvid mig när hon kommer. Så kan vi prata om vem som är snyggast och vilka klänningar vi helst skulle vilja ha, och låtsas att vi är femton år igen.

(Förresten: Tack, underbara
Victoria med vänner, för en sjukt trevlig lördagkväll.
Och tack Oscar och Jocke också, förstås, för att ni alltid är finast.)

Jo, just det - läs min mors krönika ur dagens Expressen, hysteriskt rolig!

Kommentarer
Postat av: victoria

Tack du underbara, du är till och med coolare i verkligheten. And yes ppl, it is possible. Haha, ja, jag håller också tummarna för att det blir fler gånger. ^^

Postat av: Anonym

Du är fin. Jag tänkte på dig häromdagen. Länge. Och kom fram till att jag hade behövt dig, ett café, många timmar och antagligen en hel del pappersnäsdukar. Det hade jag behövt.

2008-08-10 @ 22:07:18
Postat av: Lisette

Oj visste inte att det var din mor, coolt (:

2008-08-10 @ 23:11:32
URL: http://www.lisettejohansson.se
Postat av: Amanda (Victorias kompis)

Det var jättetrevligt att få prata lite med dig i lördags! Du e ju liksom vår idol :D

2008-08-11 @ 12:31:43
Postat av: Linn (Victorias kompis (kompis))

Du är asbra! Blev inte så mycket prat i lördags men en kram iallafall. Upptäckte din blogg sent men nu är den ju åtminstone upptäckt och det är ju det som räknas.

2008-08-11 @ 13:41:12
URL: http://underfilten.blogg.se/
Postat av: Shilan

Jäklar, Liza Marklunds böcker är inte mina favoriter eftersom jag föredrar en annan schanger. Jag har alltså aldrig var ett riktigt fan.



Dock ångrar jag mig nu, nu är det bara att länka vidare till alla forum där debatten tas upp.

2008-08-11 @ 18:35:49
URL: http://nouvelle.devote.se
Postat av: Kajsa

Min namnteckning och adress försvann igår. Av något anledning jag inte förstår. Men det var jag som skrev om besök på café och pappersnäsdukar. Bara så du vet. Kram

2008-08-11 @ 20:35:21
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: e

Inte för att dissa din mor – hon är grym, men jag läser hellre din krönika än hennes...

2008-08-12 @ 20:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback