Min favoritmodebloggare.

Just nu känns det som att det enda alla bloggare jag läser gör är bloggar om Blondinbellas boyfriend, Nils.
Jag förstår verkligen varför.
Mannen är ju fantastisk! Det roligaste sedan, ja, Blondinbella.

Extra mycket tycker jag om när Nils bloggar om manligt och kvinnligt. Som här, när han skriver om skillnaden mellan manligt och kvinnligt mode:

"Kollar man på manligt mode är det generellt helt annorlunda vi har massor av fickor, lösare passform och enklare kläder."

Genialt.

Och nej, jag är inte elak och ironisk.
Jag tycker verkligen att det är roligt.
Jätteroligt, faktiskt.

Kommentarer
Postat av: kajsa

jag väljer att överhuvudtaget inte ens kolla in hans blogg. för då skulle jag antagligen få för mig att göra något högst olagligt emot honom. (och då menar jag inte sexuellt ofreda)

Postat av: Shille

hahahahahahahahahahahahahahahha nu måste även jag börja läsa den! Jag tror inte det finns något som är roligt på annat sätt än på ett elakt

2008-08-26 @ 09:32:08
URL: http://nouvelle.devote.se
Postat av: stinalisa

han är fantastisk.. undrar vad han ser hos blondybella, eller tvärtom.. hmm..

2008-08-26 @ 11:43:19
URL: http://livsstil.devote.se
Postat av: Maria

Jag gillar att han ser hur ologiskt det är men verkligen inte förstår varför det är så. Att det fanns en baktanke med att göra kvinnors kläder opraktiska kan ju inte vara möjligt.

2008-08-26 @ 19:37:07
URL: http://trumpetissa.blogspot.com
Postat av: Elle

Men alltså, är det bara jag som tror att detta är 1000 apors påfund? Han är väl inte på riktigt? jag tror dock att dom är rätt nöjda med att så många bloggare faktiskt gått på det. :-)

2008-08-28 @ 20:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback