Spelar det nån roll? Nej kanske ingen, kanske allt egentligen.

Igår fotograferades jag.
Imorgon ska jag fotografera.
Men idag, idag kramas jag med världens bästa mamma!
Och har världens största hår.
Jag ser ut som en blandning mellan Sideshow Bob och Ronja Rövardotter.
Det är fantastiskt roligt, en riktig humörhöjare - varje gång jag skymtar min egen spegelbild viker jag mig dubbel av skratt.

Från plåtningen igår (jag hoppas att det är okej för fotografen att jag lägger upp den oredigerad?):



Foto Andreas Harnemo, smink och hår
Fanny Sandberg. Nej, nu måste jag gå och umgås. Återkommer snart.

Kommentarer
Postat av: cat

vackert ljus.

ha en fin valborg.

Postat av: Cat

Detta är den absolut vackraste bilden jag har sett på dig! Trevlig Valborg.

2008-04-30 @ 18:39:33
Postat av: Agata

Your photos are really beautiful. I just regret that I can't understand your language ;) Regards from Poland!

2008-04-30 @ 18:44:12
Postat av: anna

vackra annika.

massa kram

2008-05-01 @ 11:00:22
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: AH

Du behöver ju inte ta det där som sades om att inte tvätta håret på en vecka på 100 procent allvar. Om än det var tjusigt. Vad gäller bilden är det ju oftast så att den med skruttigaste kameran i minst genomtänkta ljuset med minst skärpa är de som blir bäst :)

2008-05-01 @ 13:11:17
Postat av: Ulrika

Ha ha jag vill se en bild på det!

2008-05-01 @ 14:18:16
URL: http://ulrikarudqvist.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Men det är inte fy skam att se ut som Ronja, det är det då rakt inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback