So kiss me on the cheek before you go to sleep










Kommentarer
Postat av: mattias(göteborgaren)

aaa på dom där bilderna är du så söt så man får hål i tänderna :P

2008-04-23 @ 05:34:11
Postat av: ediot

vad mysiga korT!

Postat av: Pedrobear

Skriv lite bra grejer istället för att lägga upp en jävla massa bilder på dig själv jämt. den som är mest intresserad av att titta på dem där fotona är du själv (jag vet hur det är, man tittar och tittar, tänker att de blev bra, vill visa, lite pirrigt, kommer folk ge komplimanger). Men komplimanger lär du få ändå. Ska du ha fotoblogg kan du iaf lägga upp lite bilder på annat, inte bara webcambilder.



och what's with alla corny engelska små quotes du tagit från låttexter/filmer/jag-vet-inte-vad och använder som rubriker eller som inlägg. Tråk, och dessutom jävligt fjortis.



Du är ju smart, det har jag genomskådat. gör lite bra och roligt av din blogg nu för sjutton!

2008-04-23 @ 08:30:47
Postat av: Jag

du som gillar broder daniel, har du hört att de ska ha en hyllnings konsert i göteborg på way out west? grymt!

2008-04-23 @ 09:58:46
Postat av: P

Det är lite som att gå på stan, råka se en helt fantastiskt söt människa, hinna tänka igenom hur våra liv skulle se ut från att bli kära till bråk och villaliv och att ändå bli gamla tillsammans, sen passerar det och man tvingas återvända till verkligheten.



Det är lite så varje gång du lägger upp bilder.



Klart orättvist.

2008-04-23 @ 17:18:14
Postat av: Fröken Daag

Åh, Annika! Du är så himla söt. Till och med när du gör grimager!!! Du gör mig glad!

2008-04-23 @ 19:36:40
URL: http://ingengroda.blogg.se/
Postat av: Petter

I could help you with that :)

2008-05-02 @ 17:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback