Not sorry.

Förtydligande! Jag ber absolut inte om ursäkt för min artikel som jag länkade till i förra inlägget. I så fall formulerade jag mig otydligt. Jag tycker att den är bra skriven, precis som jag tycker att det mesta jag skriver är bra skrivet. Däremot är jag själv inte överdrivet intresserad av trender på det sättet, det är ju knappast hjärnkirurgi vi snackar om här - okej, jag är inte särskilt intresserad av hjärnkirurgi heller, men ändå. Att skriva informativt och ickeanalytiskt om trender är, i mina ögon, rätt simpelt. Simpelt på så sätt att det inte kräver någon större intellektuell ansträngning. Det är förstås heller inte meningen, och därför ber jag inte om ursäkt. Däremot håller jag fast vid att det är simpelt, precis som jag håller fast vid att det fyller sin funktion. Jag läser själv gärna trendrapportering, när jag vill hålla hjärnan sysselsatt och underhållen utan att behöva tänka till. Inget fel i det, inget alls. Jag vill inte verka nonchalant, jag vill bara inte att ni ska tro att jag tycker att jag är dålig. Okej, klart att jag tycker det ibland, men på det stora hela tycker jag att jag är grym. Drygt, kanske. Men om jag inte tyckte att jag var bra skulle jag inte klara av att leva.

Jag har tappat rösten. Får inte fram ett ljud. Hostar slem och snuvar och är så trött, så trött.
Längtar efter mamma som hälsar på imorgon, är ledsen att jag förmodligen kommer att vara ett rätt värdelöst sällskap som inte kan kommunicera annat än med nickningar och huvudskakningar.

Kommentarer
Postat av: anna

kram på dig annika.

Postat av: Marie

Nu gör du mig glad, det var precis det jag behövde få veta, att du tycker du är grym! Allt annat vore sådan waste. Jag tycker också du är grym! Definitivt en av de allra bästa. Du, Hanna, Sofia, Clara och Miri. Ni är så fina så det gör ont.

2008-04-05 @ 23:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback