Jag vill inte ha någon annan, jag tatuerar in ditt namn



Elin Lindfors är en underbar flicka.
Om jag bara lyckas bli frisk till imorgon kväll tänker jag självklart gå förbi Debaser och lyssna på henne och resten av
Twiggy Frostbite - med kameran i högsta hugg.
Elin har nämligen inte bara en sagolik röst, hon är lika sagolikt vacker. Störande, eller hur? Men jag råkar gilla flickor som är störande fantastiska.

Kom gärna dit ni också. Och kom fram och säg hej, för guds skull!
Jag är inte dryg, jag är riktigt snäll och blir otroligt glad när ni hälsar.

Kommentarer
Postat av: Hanna P

tanken på att flytta till stockholm blir mer och mer lockande för var dag, där händer ju massor av roliga saker varje dag!

Postat av: Elin

hej, du vet inte vem jag är men jag har tittat in i din blogg lite då och då. Jag var i Barcelona för ett tag sen och hamnade på Top Shop. Där i kassan stod en tjej jag kände igen, fast jag kunde inte sätta fingret på varför. Efter att ha tänkt så det knakade ett bra tag kom jag på vem hon var en kopia av, nämligen dig. Du har alltså en kopia någonstans i Barcelona. Hade bara lust att berätta det =)Ha det så bra!

2008-04-08 @ 18:57:27
Postat av: Lisen

Du verkar vara ganska fantastisk tycker jag. That's my humble opinion. Hoppas du blir frisk snart!

2008-04-08 @ 19:44:13
Postat av: Alice

Måste tipsa om Pikko: http://www.myspace.com/pikkomusic

2008-04-08 @ 22:03:23
URL: http://chokladfabrik.blogspot.com/
Postat av: Alice

Tyvärr verkar det som om Twiggy håller sig norröver den närmaste framtiden. Fel ände av landet ;-)

Skickade dem hur som helst vidare till en kompis som raskt kontrade med http://jazzblaster.imeem.com/music/lL3kvjMS/trembling_blue_stars_idyllwild/

2008-04-08 @ 22:05:23
URL: http://chokladfabrik.blogspot.com/
Postat av: madeleine

hihi världen är så sjukt liten (säger jag o är hemlighetsfull)

2008-04-08 @ 22:48:06
URL: http://benebenes.blogspot.com
Postat av: hedwig

Ibland skriver du så att det gör ont i mig. Mycket för att du sätter vackra ord på sådant som jag försöker uttrycka, men som ingen förstår. och för att mycket av det du skriver är sådant som jag grunnar på, våndas över, analyserar sönder och samman och sådant som jag ibland är för rädd för att dela med mig av till andra för att det är så brutalt och ärligt. Andra gånger så är det bara fantastiskt vackert.

2008-04-08 @ 22:51:46
Postat av: Mikaela

Men å, var kommer rubriken ifrån? jag känner att det är en låt jag skulle tycka om.

Postat av: Alice

Rubriken är Weeping Willow-Magnus :-)

Åh Elin, kom tillbaka. Utan dig är jag halv, jag vill inte
ha någon annan jag tatuerar in ditt namn. Jag behöver smaken
av dig, av sommarsalt. Jag vrider mig i sängen, det är så kallt.

Jag kan inte sova längre, jag kanske inte vaknar mer.. jag
måste få en ny chans. Jag måste få vara med dig, Eeee-lin.
Du é.. du é min.

Du får mig att tappa andan, helt ur balans. Och allt det du
sa att vi skulle göra, det kan bli sant. Vill känna doften
i din nacke, av sommarsol. Vill röra vid den lena huden under
din kjol.

Jag kan inte sova längre, jag kanske inte vaknar mer.. jag
måste få en ny chans. Jag måste få vara med dig, Eeee-lin.
Du é.. du é min.

2008-04-11 @ 09:44:49
URL: http://chokladfabrik.blogspot.com/
Postat av: Mikaela

Å, nej men den låten har jag ju hört! Jag gillar Magnus, han är fin. Tack chokladfabriken! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback