Jag har hört att du är säker nu, och jag vaknar med den tanken varje dag.



Det är något med nattliga telefonsamtal.
Speciellt när man knappt har någon röst, och den lilla röst man har låter som Ulf Lundell.
Det är något.

Det är något med att vara vaken långt in på småtimmarna.
Speciellt efter en helg då man inte gått utanför dörren.
Något med att leva i en bubbla.
Att existera i total ensamhet.
Något, bara.

Det är något med att bli äldre.
Något med att slappna av.
Jag tror att jag ska fortsätta med det.

Kommentarer
Postat av: ylva

du är så fin.
men vi borde sova nu.
det ska jag göra i alla fall.
sov gott, annika.

2008-04-07 @ 03:31:49
Postat av: Lina

Urs, jag sitter också uppe som ett tok, förkyld och utan röst.

Postat av: ronnie

vackra underbara fantastiska blogg...bättre än allt lördagsgodis i världen!

2008-04-07 @ 11:42:49
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback