Istället för musik, förvirring.

Jag kände plötsligt att jag borde berätta för er, mina alldeles för intelligenta och musikaliska läsare (världen förtjänar inte er), att det här är en av mina favoritbloggar.

Låt er inte luras av presentationsbilden där en gravallvarlig Kristofer håller en tung arm kring en lika sammanbiten Peters späda (förlåt, vältränade) axlar.
De är båda jävligt söta och görbra på att skriva om livsviktiga prylar som populärkultur och smutsiga gratisfester och flickor på ett sätt som får mig att bli lite lyckligare, se lite ljusare på tillvaron, kanske till och med sätta på en skiva jag inte lyssnat på på hundra år och skutta runt, runt, runt tills jag mår illa.
Så, in och läs och bokmärk nu. Är ni flickor kan ni nog få bli kära i, eller tända på, någon av pojkarna också. Jag har hört rykten om att de skulle kunna vara mottagliga för lite kärlek.
(But you didn't hear it from me.)

Istället för verkligheten.

------------------------------------------------------

OBS!
Självklart får även mina manliga läsare bli kära i, eller kåta på, Peter och Kristofer.
Och mina kvinnliga läsare får bli kära i, eller kåta på, precis vilka ni vill.
Om det inte framgick.
ALL KÄRLEK ÄR BRA KÄRLEK OCH ALL KÅTHET ÄR BRA KÅTHET, okej?
/Queerdrottningen

Kommentarer
Postat av: ylva

Den verkar verkligen skitbra! Tack för tipset! Åker direkt in i min rss-lista.

2008-04-05 @ 19:04:30
Postat av: maria

Vilken häftig header du har :)

Postat av: Janna

fabulous

2008-04-05 @ 19:11:39
URL: http://tuesdays.blogg.se
Postat av: Jens

Jäkligt bra blogg. Tack för tipset. Du har alltid utsökt smak och gott omdöme.

2008-04-05 @ 20:40:25
Postat av: S

Hej! Jag brukar läsa din blogg och gillar den. Jag känner mig skitgnällig nu, men det är det här du skrev med "Är ni flickor kan ni nog få bli kära i, eler tända på, någon av pojkarna också.". Alltså, jag tycker det är tråkigt att när bloggare talar till sina läsare så utgår de alltid ifrån att de är heterosexuella. Jag förstår att du skrev den där kommentaren med glimten i ögat, men jag ville ändå bara få uppmärksamma detta. Kram!

2008-04-06 @ 16:20:59
Postat av: Annika

S, jag visste att det skulle kunna komma en kommentar som din när jag skrev sådär. Dock tycker jag att den är rätt ogrundad. Jag skriver ju inte att ALLA tjejer som läser kan bli kära i pojkarna, jag är själv bisexuell och inte direkt Homofobernas Ledare, men jag utgår ifrån att i alla fall NÅGON av mina läsare är straighta. Självklart kan pojkarna som läser också få bli kära i Istället för verkligheten-pojkarna, men eftersom DE är straighta tänker jag inte uppmana mina manliga läsare att kära ner sig. I alla fall, jag förstår din kommentar och var beredd på den, men jag tycker inte att man måste vara så politiskt korrekt att man alltid skriver "men alltså, ni BEHÖVER ju inte bli kära i, eller tända på, killarna bara för att ni är tjejer, ni kan vara kära i eller tända på andra tjejer också, det är helt normalt och jag uppmuntrar alla former av kärlek". Men okej: JAG UPPMUNTRAR ALLA FORMER AV KÄRLEK OCH ALLA FORMER AV KÅTHET! Sorry att det inte framgick. :) Kramar!

2008-04-06 @ 17:10:55
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Sofie

Titta och lyssna:

http://fraternite.blogg.se/1207201146_gstblogg_jag_lskar_di.html

2008-04-06 @ 19:01:49
Postat av: Maria

Älskar den med men jag trodde Kristofer var tagen redan? Är han singel ska jag genast fixa till mig och bege mig till Stockholm för att vinna hans uppmärksamhet.

2008-04-07 @ 01:10:28
Postat av: Annika

Maria, efter vad jag hört från intierade källor så är han ute på marknaden igen sedan ett tag tillbaka.

2008-04-07 @ 01:15:12
URL: http://beautifulones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback