No disappointments, no expectations on your whereabouts



Det här är jag och Hanna Fridén och våra tungor. Hanna har förresten nyss flyttat över sin blogg till
metrobloggen - hälsa på henne där!
Igår spelade vi in ett fantastiskt äckligt program; Hanna frågade ut mig och fabulösa Quetzala Blanco om... eh, ja, äckliga saker. Det var otroligt kul, men jag vet inte om jag vill att någon jag känner ska se det. Min mardröm är att alla i hela världen skulle se programmet; då kan jag lika gärna gå i kloster. Alltså: är du tänd på mig, kolla inte in programmet!

(Åh, Quetzala. Vad lätt det hade varit att hata en sådan tjej för att hon är så snygg och cool och berest belevad äckligt ung, om hon bara inte varit så satans trevlig och rar. Typiskt.)



Igår blev jag också av med årets öl-i-park-oskuld! Jag, Hanna, Johan Erik Strömgren och ett gäng bestående av söta små vänner till Hanna hängde i Vitabergsparken och låtsades att det var sommar. Det var fint som tusan, trots att det var svinkallt och trots att jag fick en öl stulen av ett moraliskt förfallet killgäng.



Igår var en fantastisk dag.
Idag är en värdelös dag.

Kommentarer
Postat av: themanlyway

MYCKET bra. Mer snusk åt folket.

Postat av: tobbe

Klart man måste se vad du är för en innerst inne. Men jag har ingen teve dock så jag slipper antagligen se det äckliga iaf. Nåja, jag saknar det inte heller. Jag kan fortsätta att drömma om dig som en ren oskuld.

2008-04-24 @ 14:10:30
Postat av: Christian

Tobbe, tycker du överdriver lite med ren oskuld. Men det suger helt klart att man nu inte kan se programmet..

2008-04-24 @ 14:30:14
Postat av: Hanna P

det syns verkligen på bilderna att det var en bra dag, älskar myspys i parken!

Vi satt och drack öl och vin ute i backen hela kvällen omsvepta av filtar, helt underbart :)

2008-04-24 @ 14:36:04
URL: http://hannapannapersson.blogspot.com
Postat av: Annika

Äckelprogrammet ligger uppe på ZTV.se. (Tyvärr.)

2008-04-24 @ 14:36:25
URL: http://beautifulones.blogg.se/
Postat av: Annika

Hanna, gud vad underbart det låter!

2008-04-24 @ 14:37:35
URL: http://beautifulones.blogg.se/
Postat av: C.

haha men va? man kan väl inte bara stjäla ngns öl sådär.. var är världen påväg? =(

2008-04-24 @ 14:51:00
URL: http://christie.blogg.se/
Postat av: tobbe

Det var jag som snodde din öl. Du hade fått tillräckligt. hehe

2008-04-24 @ 17:23:36
Postat av: cat

Hoppas att du har en fin torsdagskväll.

2008-04-24 @ 18:37:36
URL: http://gallon.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Åh vad härlig den kvällen såg ut. Öl i parken är aldrig fel.

2008-04-24 @ 18:40:43
URL: http://beccolita.blogg.se/
Postat av: Älvsyster

Måste bara tipsa dig om INTIM. Det är en liten flaska med egentligen desinfektion till sexleksaker men fungerar även till att använda efter att man rakat, eller noppat sig där nere, för att undvika det där slagfältet som lätt kan uppstå. Smeta på lite sådant efter rakning och du behöver inte vara förutseende eller sminka bort något äckliga när det vankas vitt vin och räkor.



Detta medel säljs i sexaffärer/sexshop på nätet. Det finns även i andra märken som är lika bra, enligt mig. Den är ganska dyr, 100 kronor ungefär, men det är helt klart värt det.

2008-04-24 @ 20:27:09
Postat av: Hanna

Jag såg programmet, och jag måste bara säga; gud vad söt du är! :D

2008-04-24 @ 21:04:50
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: Josefine

Tänkte bara säga att jag såg programmet och blev glad av dig. Du verkar så vettig och så har du ett sånt fint leende.

2008-04-24 @ 21:06:30
URL: http://matchesyoureyes.blogspot.com
Postat av: themanlyway

Programmet var underbart, mer äckel åt folket!

2008-04-24 @ 21:14:26
URL: http://themanlyway.blogg.se/
Postat av: S

Hanna är världens bästa förebild, gillar henne så mycket! Ni är jätte söta på kortet

2008-04-24 @ 22:19:04
URL: http://ciaoRoma.devote.se
Postat av: Åsa

Hej Annika! Jag gillar din blogg och är inne här minst två gånger om dagen. Får jag som snäll och trogen gäst göra en enkel förfrågan?



Rent principiellt tycker jag om när man kan scrolla mycket på en blogg, så att man slipper klicka på "Äldre inlägg" så ofta. Din långa scroll gör dock att min datorn lite smått får nippran av överansträngningen, eftersom du har så många bilder (which I löööv, by the way). Kan du minska din scroll?



Om du inte vill är det lugnt för mig, this is your baby, men jag tänkte bara fråga lite snällt.

2008-04-24 @ 22:30:42
Postat av: Paulina

Men det var väl inte så farligt, programmet alltså. Du sa ju mest att du inte gillade äckliga saker.



Kul med "Anna och Pelle", haha ;-)

2008-04-24 @ 23:47:43
URL: http://bryno.blogg.se/
Postat av: Annika

Åsa, hur fixar man sådant? Med scrollen? Jag har noll koll, men skicka gärna ett mail med instruktioner så försöker jag fixa! marklund punkt annika at gmail punkt com.

2008-04-25 @ 01:03:16
URL: http://beautifulones.blogg.se/
Postat av: S

Du är så olik dig i programmet! Dina bilder här på bloggen ger en helt annan bild av ditt ansikte! Jag hade aldrig känt igen dig på stan. Coolt! Du är väldigt fotogenique!

2008-04-25 @ 07:02:07
Postat av: Emilia

Jag såg programmet nyss och åh, du är så snygg!

2008-04-25 @ 10:25:47
Postat av: Annika

S - Ja, jag är olik mig i programmet. Eller, jag har inte sett det själv, men jag vet ju hur jag såg ut då. Jag ser aldrig ut så annars. Hade konstigt smink och en frisyr jag aldrig skulle komma på tanken att ha annars, men make up-tjejen fick göra vad hon ville. Jag tror att du skulle känna igen mig från bloggen om du såg mig på stan, men inte från programmet.

2008-04-25 @ 13:23:05
URL: http://beautifulones.blogg.se/
Postat av: Jocke

Äsch, du är vackrare i verkligheten än på bild. Och idag sker första picknicken med rosévin - inte så jävla dumt faktiskt.

2008-04-25 @ 14:10:05
Postat av: marie

hej. såg programmet på internet precis och måste bara berätta hur överraskad jag blev när jag såg dig. i bloggen framstår du som... väldigt skör/känslig (inte på ett negativt sätt, vet inte hur jag ska uttrycka det bättre) men i verkligheten var du ju hur tuff som helst. du tog plats, du skrattade högt, du berättade saker som jag aldrig skulle kunna säga bland vänner ens. du såg så självsäker ut, och speciellt så såg det ut som att du var otroligt trygg i dig själv vilket jag tycker är väldigt vackert. som sagt, jag blev minst sagt överraskad, i en väldigt positivt bemärkelse.

2008-04-25 @ 20:05:22
Postat av: Åsa

Oj, såg inte att du hade svarat här. Jo, i alla fall, angående scrollern. På blogspot kan man välja hur många inlägg man vill ska visas på förstasidan. Om man kan göra det på blogg.se kanske du bara kan dra ner på antalet? Om det inte funkar så är det lugnt, tänkte som sagt bara höra mig för :)

2008-04-27 @ 20:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback