Sorry, another strike...

Ah, den nya designen, ja! Jag kom fram till att den gamla var jäkligt töntig. Den var så... clean. Och sofistikerad. Det är ju inte jag, jag är ju mer all over the place. Så - nu även designen. Yeah, what up!

Alltså, förlåt, angående den där tävlingen jag länkade till. Den var ju för er. Jag är ju inte med, framför allt eftersom jag ligger hemma och är sjuk, och dessutom inte bor i Stockholm. Sorry.

Jag sitter och spelar det fantastiskt irriterande spelet Family Feud 2 (testa själva
här). De enda frågor jag haft alla rätt på hittills är kroppdelar på tre bokstäver och "shoes you definitely wouldn't want to wear when you run a marathon". Jag är värdelös på frågor som "a good midnight snack" (det var ordet "good" som gjorde mig förvirrad - svaren är pizza, hamburgare, hot dogs, pop tarts, candy osv) och allt annat som är typiskt amerikanskt. Jag blir så arg att jag börjar gråta när det går dåigt. Jag borde verkligen inte få spela någon typ av spel. EVER!

Kommentarer
Postat av: AnnaC

Åh jag är också kär i ljus rosa och svart! Riktigt snyggt!

2007-09-09 @ 18:41:17
Postat av: Miomiom

Hello admin, nice site!
Good content, Beautiful design, thanks!
Greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback