Lakritsdoftande höstkväll.

Att flytta måste vara så jäkla jobbigt! Den här gången var det ju inte ens jag som flyttade, och ärligt talat satt jag mest i bilen och spelade spel i mobilen när de andra bar möbler och kartonger, men jag är ändå helt vansinnigt slutkörd.

Dagens absolut bästa köp, alla kategorier:
Tre doftljus från IKEA, med lakritsdoft!

Väldigt trist att inte kunna träffa Sofia ikväll, hon är i fel stad trots att hon rent tekniskt är i rätt, men det blir nog till att sova tidigt ändå.

Om jag har tur så hinner jag dra förbi Monki imorgon. Jag behöver en shoppingfix. Jo, snälla, bara en liten en!

Jag hoppas att ni har världens finaste helg, allihop.
Ja, även du, Danne, som tror att jag inte har några vänner. (Jag fattade dock inte, har jag inga vänner för att jag bloggar, eller för att jag skrev att jag inte tycker att jag är ful? Förklara gärna lite mer, jag är intresserad.)

Kommentarer
Postat av: Bjooti

Åh ja, jag har lakritsljusen också. Underbara - och snygga!

Postat av: Lisa

Lakritsljusen måste jag köpa! Älskar lakrits men hade inte en aning om att ikea hade såna doftljus! :)

2007-09-15 @ 22:45:12
URL: http://lisawalker.blogg.se
Postat av: Ziza

Ärligt talat, vad är det med människor och deras underhaltiga och karaktärlösa sätt att kommentera? Har man en blogg, så ska man ANVÄNDA den. När människor som Danne kommenterar ens omgivning, genom att utgå från ens bloggande är ganska...lamt.
Äh, Annika, jag önskar dig en lika trevlig helg, damen. Du är fortfarande den sexigaste & smartaste bloggaren enligt mig. Skål!

2007-09-16 @ 02:06:45
URL: http://www.arazoo.se
Postat av: Stina

Åååå fy prata inte om det, jag flyttar från Norrköping till Stockholm om exakt 2 veckor och jag har äns inte börjat packa ner min lägenhet här i Norpan. ÅNGEST!
Och det är ju lika jobbigt att packa upp som att packa ner. FY!

2007-09-16 @ 16:52:40
Postat av: Rebecca

Lakritsljus kan ju inte vara bra, snacka om att man får världens godissug! Hade antagligen slutat med att jag satt och knaprade på ljusen tillsist av ren desperation!

2007-09-16 @ 17:19:23
URL: http://fallaway.blogg.se
Postat av: Maria

Åh, jag vill också ha lakritsljus. Och chokladljus! :D

2007-09-16 @ 17:35:04
URL: http://www.vildvittra.se
Postat av: Malin Harju

Hej snygga du!
Hoppas allt är väl trots att M flyttar och allt?
Du, var in på Stadium igår med S (ja, jag har också vänner! Idiotisk kommentar du fick!) och nu undrar jag; är det du som modellar så snyggt för dem??? Kan ju inte ha varit någon annan, så snygga ben och vacker frisyr kan bara sitta på Marklundskan! *ler*
Massa kramar Malin Harju - the blogger formerly known as Mrs Harajuku!

2007-09-17 @ 05:40:39
Postat av: .....

hej.. vad kosade ljusen? finns det ingen länk eller bild så ma får se hur dom ser ut?
tack på förhand. / lakris älskaren

2007-09-17 @ 17:03:01
Postat av: visomvie

Du är så cool. Folk skriver skit om dig och du tar det på bästa möjliga sätt.

2007-09-17 @ 19:16:49
URL: http://www.visomvie.blogg.se
Postat av: sara eriksson

åååååh va lakrits ljus, vad underbart, tusen tack för infon :-D älskar din blogg btw, du är bäst!!!!

2007-09-18 @ 00:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback