We're just not the same

Många av er påstår då och då att jag skulle vara lik Mischa Barton. Det har jag fått höra skrattretande många gånger, på internet och utanför - och ja, det är klart att jag tar det som en enorm komplimang, men jag förstår verkligen inte vad det är ni ser som inte jag ser. Och jag förstår definitivt in vad det är Facebook-applikationen "FaceDoubles" ser. Vad är det de går efter? Inte hårfärg, leende eller ansiktsform, i alla fall.

Jag klagar inte, men jag fattar inte.


Kommentarer
Postat av: samy

Du är lik henne, eller är det hon som är lik dej? Letade upp en gammal bild på dej i bloggen där jag tycker du är jättelikhenne. Men du har solglasögon så det kanske är leendet som är likt? Jag vet inte. http://i130.photobucket.com/albums/p275/annika_m/annikabeach1.jpg

2007-10-14 @ 22:36:24
Postat av: Annika

Det där är en av mina favoritbilder tror jag, men är leendet så likt Mischas? Kanske. Då är det ju ännu roligare att FaceDoubles-grejen tyckte att vi var en match, eftersom hon ler men inte jag. :)

Postat av: samy

Som jag ser det skulle det lika gärna kunna vara Mischa i solglasögon på den bilden =)

2007-10-14 @ 22:51:56
Postat av: Rebecca

Jag tror att det är käkpartiet helt enkelt. För en viss likhet kan jag också se. Inget slående, men det är något.

2007-10-14 @ 23:05:06
URL: http://fallaway.blogg.se
Postat av: s

Det är nog det att ansiktformen är liknande, samt avståndet mellan ögonen, och båda har liten näsa och ungefär lika stor mun. Nåt sånt. :)

2007-10-15 @ 00:23:44
Postat av: Klara

Jag tycker du är mer lik Lily Cole faktiskt! Söt bild annars!
Kram!

2007-10-15 @ 08:45:18
URL: http://runway.webblogg.se
Postat av: Hanna

Jag tycker ögonen är lika.

2007-10-15 @ 09:57:18
URL: http://hannafialotta.blogg.se
Postat av: Sandra

jag tycker du är lite lik Anna Faris, som är tjejen i Scary Movie, den blonda. Lite mörkare hår på henne och likheten skulle vara slående. ;-)

2007-10-15 @ 11:30:20
Postat av: Mimmi

Det jag lägger märke till är ögonen, när du kisar lite som du gör på bilden :)
Och kinderna när ni ler :p

2007-10-15 @ 17:51:17
Postat av: sofia

jag tycker inte alls ni är lika. jag menar, om man letar efter likheter och vill hitta likheter kan man ju göra det, men spontant tycker jag inte ni är speciellt lika:)

2007-10-15 @ 20:18:56
URL: http://sofiapunktm.blogg.se/
Postat av: anna

ja jäklar ja. det har jag aldrig lagt märket till. men du är 100 ggr snyggare vill ja lova :)

2007-10-15 @ 21:53:06
Postat av: ika

Ögonen, ögonbrynen men framför allt, och det låter kanske perverst, men era charmerande, spetsiga hörntänder...

2007-10-30 @ 16:40:33
URL: http://klartgrabbenskahaenhusvagn.blogg.se
Postat av: Mirjam

kommenterar ett gammalt inlägg här.
Jag tycker att ni är superlika!!
Det första jag tänkte på när jag såg en bild på dig var hur lik du var henne. Fast med en coolare och mer personlig stil!
Ni har samma ögon, ansiktsform och samma mun.
Era leenden är också läskigt lika, samma lite spetsiga överyttertänder.
Ni är såå himla lika. Och det är helt klart en komplimang! DU ÄR SÖT SOM SOCKER!

2007-11-07 @ 20:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback