That's cool with me, it's not my favorite but I'll do it for you

Annika skrev i en kommentar att hon saknade mina systemkamerabilder, och ni vet väl hur noga jag är med att vara alla till lags? Nej, men jag saknar också mina systemkamerabilder lite. Det finns helt enkelt ingen tid just nu, ingen tid alls. (Bilderna i det förra inlägget är ju förresten av så låg kvalitet eftersom de är screenshots från ett web tv-program som måste vara av låg kvalitet för att inte ta för lång tid att ladda.)

Jag brände av några snabba bilder av mig själv för att bevisa att jag inte tappat kameran i Strömmen...









(Tröja från Gina Tricot och jeans från Denimbirds, för er som vill veta.)

Kommentarer
Postat av: Li

nämen, vad olik dig du är! är du säker på att det är du?

Postat av: Annika

Hahaha, jag är verkligen inte det minsta olik mig! Precis såhär ser jag ju ut.

2007-10-12 @ 15:32:50
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Cat

Men jag tycker inte alls att du är olik dig. Faktum är att det är såhär jag föredrar dig (med minimalt med smink och mer naturlig) än hyperstylad. Även om det andra också är fint, fast på ett helt annat sätt.

2007-10-12 @ 15:54:10
Postat av: Annika

Tack snälla Cat! Ja, inte konstigt kanske att jag inte tycker att jag är olik mig - jag ser ju ut såhär varenda dag. :)

2007-10-12 @ 15:59:24
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: K

oh så härligt med så naturliga bilder. jag gillar det bättre såhär, för nu är du liksom snyggsnygg på ett skönt sätt, annars är du så övermänskligtskitsnygg att man bara blir sur hahaha
men alltså: FINT!!!

2007-10-12 @ 16:48:32
Postat av: Annika

Hahaha, tack, vad roligt att höra! Det kändes nästan lite konstigt att lägga upp bilderna, tidigare har jag tyckt att det varit olustigt att lägga upp bilder som inte är... något "särskilt". De här bilderna föreställer ju bara mig, "skol-Annika", som jag ju ser ut 99% av all tid... Men nu känns det bara bra att inte vara "övermänskligtskitsnygg". För ärligt talat... det är jag ju inte.

2007-10-12 @ 17:03:55
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Cat (igen)

Nu när jag såg att du kunde svara på kommentarerna, måste jag passa på att fråga dig varifrån det där vita linnet med (är det djur-?)tryck som du har på bilderna med den blonda peruken kommer. Jag letar nämligen efter just ett vitt linne med djurtryck. :)

2007-10-12 @ 17:48:19
Postat av: Annika

Jajamen, kan svara från min nya bärbara dator! Yay! TYVÄRR är det inte djurtryck... :| Det är stjärnor. Kommer från StyleIn. Säger till om jag springer på något, lovar! Vilka djur är du ute efter? :)

2007-10-12 @ 17:56:33
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Danielle

Du är så vacker! Och du skriver riktigt bra. Jag gillar din blogg!

2007-10-12 @ 18:02:34
URL: http://ravnen.blogg.se
Postat av: Sara

Man behöver ju faktiskt inspiration till vanliga dagar också, då passa "skol-Annika" perfekt!

2007-10-12 @ 18:09:41
Postat av: Annika

Sådärja! Mycket bättre. Tack så mycket!
Skönt att veta att du har kameran kvar. Och jag förstår att du kanske inte har tid att pyssla så mycket med den, jag har det ofta precis likadant.

2007-10-12 @ 19:41:41
URL: http://aes25.blogspot.com
Postat av: frida h

du ser annorlunda ut! det är luggen va?

vacker i alla fall! Du är så genuint äkta vacker Annika!

2007-10-12 @ 20:21:28
URL: http://fridahs.webblogg.se
Postat av: Cat

Ah, okej. Zebror gillar jag, fast äsch... det får nog vara vilka djur som helst, bara de är coola. :) Tack.

2007-10-12 @ 20:41:31
Postat av: loosgos

mmmmiii! du är klart finast såhär. man vill bara mysa och dricka thé och diskutera livets härligheter med dig. när?

2007-10-12 @ 22:10:27
Postat av: Hanna

okej, du har helt enkelt aldrig varit snyggare! GOSH

2007-10-13 @ 11:02:22
Postat av: E

Åh! Kul med en bild i profil, jättesnygg!

Sedan så måste jag fråga: Vad har hänt med Fatale? Trodde det var ett skämt när jag började läsa den nya bloggen där. Har ni sålt sidan? Är den hackad?

2007-10-13 @ 13:42:28
Postat av: V

Jag undrar bara hur lång är du och hur mycket väger du?
du är olagligt snygg.

2007-10-13 @ 14:26:43
Postat av: Hannah

Du är så otroligt vacker. När du är stylad är du riktigt vacker, men så här... Verkligen wow!

2007-10-13 @ 17:45:05
URL: http://www.eldawand.org/blog/
Postat av: Maja

Har läst din blogg väldigt länge nu och måste bara skriva att jag tycker det är så roligt att läsa den! Du är extremt duktig på att skriva intressant och du vågar vara personlig! Grymt kul!!! Fortsätt så!!!

2007-10-13 @ 17:52:14
URL: http://majaolson.blogg.se
Postat av: Julia

Snyggt, snyggt, snyggt! Det är kul att se hur folk ser ut när de är "vanliga" också. :)

Sen måste jag också fråga samma sak som E ovan: Vad har egentligen hänt med Fatale? Sidan känns väldigt B, är den hackad kanske? Om inte så misslyckas verkligen den nya skribenten med att förmedla det som gamla Fatale ville få fram...

2007-10-13 @ 19:05:11
URL: http://prick.blogg.se
Postat av: Annika

Danielle - Vad roligt, vad glad jag blir! Tack så mycket!

Sara - Ja, det var bra skrivet - i framtiden kommer det nog mer "vardagsinspiration" här...

Annika - Jag vill liksom inte göra något sjukt halvdant, och när jag inte har tid att fota ordentligt blir det liksom... ingenting alls istället. Lite synd. Ska försöka komma ihåg att ta lite bilder då och då!

frida h - Precis! Luggen vägrade ligga snyggt och jag hade sjukt bråttom, så det blev spännen istället. Tack för dina fina ord, de värmer.

Cat - Jag har en vit tshirt med zebror faktiskt! Den är i barnstorlek :)

Loos - For you - anytime. Bara jag inte håller på att förgås av stress. :)

Hanna - Men shit? TACK SNÄLLA DU!

E - Alltså... Jag vill inte säga något, så har jag inget sagt. Men jag kan garantera att varken jag, Sofia, Carolina eller Hanna längre har någonting att göra med sajten.

V - Oj, tack tack tack! Jag är ungefär 1,76 och väger omkring 55 kg.

Hannah - Jag blir så otroligt glad av alla snälla kommentarer! Speciellt nu när jag inte har tid och ork att fixa till mig, då är det så skönt att höra att det finns folk som tycker att jag är fin ändå.

Maja - Tack SÅ mycket, Maja. Det är lätt att glömma bort varför man bloggar, men så kommer kommentarer som din, och då känns det verkligen värt det. Tack snälla du.

Julia - Hahaha, jaa, och nuförtiden är det ju såhär jag ser ut JÄMT. Det finns liksom ingen tid eller motivation till att försöka vara stilig.

Ja, du får ju samma sak som E. Och det är nog inte tänkt att "nya" Fatale ska vara som vår version... Men som sagt, I know nothing.

2007-10-13 @ 19:32:47
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Cat

Jag hade också tänkt fråga dig om Fatale, men nu fick jag ju svar här ovan i din kommentar.

Angående zebratröjan: Den är inget du kan tänka dig sälja? (Jag brukar ha 32, så barnstorlek borde funka alldeles utmärkt.)

2007-10-13 @ 19:41:12
Postat av: Annika

Cat - Hmmm... Jag har den väldigt sällan, men köpte den tillsammans med min lillasyster i USA i vintras och har så lätt att fästa mig för plagg som jag köper vid "speciella" tillfällen. :) Men jag ska absolut tänka på det! Hittade ingen bild med bara den på, men här ser du litegrann: http://i130.photobucket.com/albums/p275/annika_m/zebratshirt.jpg

2007-10-13 @ 19:55:19
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Om du känner att du inte har tid att ta hand om din kamera kan jag ta hand om den, ge den kärlek & slösa bort min tid på den.. :)
P.S. int e du ful du!

2007-10-13 @ 22:17:22
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Candy

Jag önskar att jag var så vacker som du! Men en dag ska jag bli det. Tröjan är för övrigt väldigt fin.

2007-10-14 @ 01:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback