Maybe soon I will find me a home that I could invite you to



Efter mycket om om men ligger min lägenhet uppe på Hemnet. Äntligen. Nu är det bara att hålla tummarna för att någon fattar hur sjukt mysig den är och bestämmer sig för att slå till! Kolla in den här.

Ni Norrköpingsbor som vill flytta hemifrån, eller bara flytta i största allmänhet, det är visning på fredag och måndag. Ni andra: aldrig funderat på att flytta till Sveriges Manchester? :)

EDIT:

Hoppsan, jag var otydlig. Jag bor i min pojkväns lägenhet just nu, så det är inte flytt på gång för min del - inte förrän i februari, då det bär iväg tillbaka till min kära hemstad, STÅKKÅLM.

Kommentarer
Postat av: M

Vart ska du flytta nudå?
Kramar!

2007-10-23 @ 15:59:55
Postat av: Michelle

Gillar din blogg, alltid snygga bilder. En fråga din kamera verkar jätte bra så jag undrar vilket märke den är och hur mycket den kostade? Tack för en bra blogg :)

Postat av: Sanna

Oj, du skulle ha sagt till så skulle jag kommit ner och hjälpt dig städa. Jag känner mig något skyldig. :(

2007-10-23 @ 17:21:32
URL: http://sciatica.blogg.se/
Postat av: PrettyInPink

oh va roligt att du ska flytta till sthlm! vad ska du göra här!!?? Nyfiken i en strut!

2007-10-23 @ 21:20:49
URL: http://www.PrettyInPink.blogg.se
Postat av: france

Fy fasen vad billigt det är alltså... det är helt sjukt! sjukt dyrt här i el stockis alltså!

2007-10-23 @ 21:44:54
Postat av: åsa

Jävlar vad billigt, synd att man är bostadssökande i Stockholm och inte i Norrköping, åh man blir ju helt frustrerad!

2007-10-23 @ 22:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback