"...jo, det ÄR hon i Drömkåken!"





HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Kommentarer
Postat av: Heidi N

Annika, du är så klockren så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Skrattade så att jag fick ont i magen när jag läste ditt förra inlägg och såg bilderna! Jag vet nog ingen med mer självdistans än du. Den vackraste utarbetade trebarnsmamma en Björn Skifsrulle nånsin skådat!

2007-10-25 @ 01:46:08
Postat av: tiny

Det känns som att jag har stor potensial att gå ut och ragga på en trebarnsmamma på krogen om alla ser ut sådär. Jag tyckte att det såg mystigt och avlappnat snyggt ut.

2007-10-25 @ 10:46:07
Postat av: Cat

Shit! Den där vrån ser _precis_ ut som hemma hos mitt ex; diskstället, kökeluckorna, knopparna, dörren, nyckeln i skpået... t o m den blå skålen. Och diskborsten! Läskigt. Och, nej, du kan vara lugn; jag har aldrig varit ihop med din pojkvän. ;) Och jag vet att mga kök påminner om varandra, men detta var lite i exaktaste laget för att jag skulle låta bli att kommentera det.

2007-10-25 @ 11:40:23
Postat av: anna

aahahah jaa du ser ju ut som en vacker utarbetad morsa .

Men du är ju så vacker i alla fall.

2007-10-25 @ 16:47:45
Postat av: PrettyInPink

jag tycker du är lika vacker som vanligt! :-)

Postat av: Angelica

Jag såg bilderna innan jag läste inlägget, och jag förstod verkligen ingenting. Det där HAHAHAHAH gjorde verkligen inte mig klok. Sedan läste jag självklart inlägget och förstod allting. Men jag måste säga att jag tyckte du såg sådär lika snygg ut som vanligt så som bara du kan.

2007-10-27 @ 14:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback