I hate you forever

Jag är så vansinnigt trött på MySpace så det finns inte. Jag hade inte loggat in på ett par dagar - enda anledningen till att jag kollar in ibland är för att hålla uppsikt över min kära lillasyster - och hade hunnit få 28 friend requests (av folk jag inte känner, naturligtvis) och inte mindre än sexton nya kommentarer. Ja, varav alla var ren spam. Hur orkar folk med den där sidan egentligen? Jag kan i alla fall säga att jag spyr om jag behöver se den här bilden en enda gång till.

Kommentarer
Postat av: sandra.

JAG MED!!!

Postat av: Alexandra

din blogg är helt underbar! It is lovely,du verkar vara en jättecool människa, och med risken att jag later töntig och/eller som en crazy stalker ville jag bara säga att du är den bloggerskan jag tzcker verkar ha mest personlighet...well, well, det var det för mitt smörande, kanske later det som jag vore en 70-arig pedofil men nej, är bara en 17-arig liten fjortis! TAck för denna underbara blogg iallafall, tyckte iofs om fatale ocksa, but this is better ;)

2007-10-15 @ 22:34:20
Postat av: sofia dahlen

jag också. orkar inte myspace. och fattar ingenting om hur man gör...

2007-10-15 @ 22:46:54
URL: http://www.conspicere.se
Postat av: ida

haha. när jag skulle klicka på bildlänken jaba "tusen spänn på att det är den där JÄVLA macy's gift card".

kolla in band går fint att göra ickeinloggad.

2007-10-16 @ 00:48:59
URL: http://pancakesinthesky.blogspot.com
Postat av: Heidi

Jag håller verkligen med, Myspace är såååå tråkigt. Tyvärr har jag bytt ut Myspace-tiden mot Facebook-tid.

2007-10-16 @ 17:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback