I bet there's never been a better day than this

Min kära vän Josu skickade över den här bilden på msn:



"Men usch, vilken ful min jag gör", tänkte jag, och frågade förstås var den är ifrån och var han fått tag i den.

"Josu säger (18:28):
hon är lik dig"

HON ÄR LIK MIG?!

No way. Som att jag inte skulle känna igen mig själv? Hahaha!

Okej, jag erkänner att min underläpp ser lite tunn ut, och att jag inte har något minne alls av att ha spelat in en reklamfilm för
Birmingham Bullring, men det är ju petitesser.

Hmmm. Ny bild, den här gången i helfigur.



Hmmmmmmmmmmm.
Sådär ser ju faktiskt inte min arm ut. Och inte riktigt mina ben heller.
Jag ger mig.
Men nog är det min okända tvillingsyrra i den där reklamen, allt.

OBS! Om du aldrig sett mig i verkligheten har du ingen rätt att påstå att det inte ser ut exakt som jag, för jag skulle aldrig lägga upp en bild där jag gör den där fula minen. Alltså vet du inte att det är exakt sådär jag ser ut när jag gör den. ;)

Kommentarer
Postat av: moa

"vilken fin bild och vilken cute min annika gör" tänkte jag.
nej det kunde man inte tro. att det inte var du alltså.

Postat av: Victoria

Shit va coolt! Jag vill att nån ska va så pass lik mig.:-P fråga att svara på: vad gör du om 10 år?

2007-10-09 @ 20:27:40
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: Sanna

Jag tyckte inte det var likt dig alls och jag var visst träffat dig när du gjort alla möjliga konstiga miner så det så! (elskling)

2007-10-09 @ 20:28:52
URL: http://sciatica.blogg.se/
Postat av: PrettyInPink

oh, jag tyckte jättemycket om den understa bilden. finfin.

2007-10-09 @ 22:05:10
URL: http://www.PrettyInPink.blogg.se
Postat av: loos

jag tyckte den var helt sjukt likt. tänk vad rädd man skulle bli om man mötte motsvarande lookalike på stan nån gång, läskigt! ps. jag åt också chili idag- mums!

2007-10-09 @ 22:30:10
Postat av: Cat

Satan i gatan så likt! Jag förstår om du hajade till. Jag råkade visserligen ut för nåt underligt i somras på Arvika. Hade bekantat mig med en tjej som hette Steffie i tio minuter, när hennes kusin dyker upp. Varpå jag stirrar på kusinen och Steffie börjar stirra på mig. Lite på lyset kläckte jag ur mig ngt i stil med: "Ehhh... är inte vi förbaskat lika? Jag menar; är det bara jag som ser det, eller är vi det?" Det var en väldigt underlig känsla som jag inte alls hade haft förut. Steffie medgav iaf att hon hade reagerat på detta i exakt samma stund som hennes kusin gjorde entré och kusinen själv verkade mest förvirrad. Jag har ett väldigt annorlunda utseende med skumma blandningar, så jag trodde faktiskt inte att detta skulle hända mig.

2007-10-10 @ 08:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback