Hanna slår tillbaka i Dagens Media

HEJA HANNA!

Kommentarer
Postat av: tiny

PAYBACK! Jag blir så glad. Jag skulle gå och fika med en kompis men tog mig tiden att skriva ett mail till journalisten innan, och förklara att jag tyckte att han hade agerat fel när han hängde ut fyra ungdomar på felaktiga grunder, när det istället fanns så mycket som inte stämde i Glifes agerande. Jag kom brutalt försenad till fikat, och var fullständigt uppe i varv.
Nu efter en trevligt shoppingrunda kommer man tillbaka och ser att ni tog tag i det. Jag har inte ord för hur nöjd jag är över att det blev en till artikel som visar sanningen!

2007-10-24 @ 16:02:37
Postat av: miri

ja heja hanna och heja er! :)
alltså de där g-life, jag har så låg uppfattning om dem, varje gång jag hör talas om dem är när de gjort nåt riktigt fult. och deras försvar verkar vara den bortskämda axelryckningen och tänket: vi vet att vi gör fel men skitsamma blaha blaha.
ju mer moppo de åker på, desto bättre!

Postat av: lisa

det bästa vi kan göra är ju att rådissa nya fatale.se och inte ge dom några besök från våra unika ip-adresser

2007-10-24 @ 20:27:07
URL: http://tingle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback