Det urfåniga leendet och inverterade oliver

I förra veckan fick jag nöjet att svara på några frågor i samband med att Beautifulones utnämndes till Veckans BloggSalong K. En av frågorna och svaren löd såhär:

"Du har så himla mycket fina foton på din blogg. Vem är det som tar dem?
- Tack så hemskt mycket! 9 av 10 tar jag själv med stativ och fjärrkontroll, då och då tvingar jag min pojkvän att ta några. De bilderna går ofta att känna igen genom att jag har ett stort, urfånigt leende på läpparna, han har den effekten på mig..."

Bevis:












"Hej, jag är ett snällt och fint träd."


Tuffaste bären - som paprikafyllda gröna oliver, fast precis tvärtom!

Förresten: Varför låter alla svar man ger i intervjuer alltid så fruktansvärt pantade? (Bespara mig kommentarer som "därför att du är så fruktansvärt pantad", tack!) :)

Kommentarer
Postat av: Cat

De två sista bilderna var otroligt fina. Och nu dissar jag inte bilderna på dig, du är ju alltid fin.

2007-10-29 @ 09:35:12
Postat av: Marie

Så fin jacka, var kommer den ifrån?

2007-10-29 @ 11:08:13
Postat av: Sofia

haha undrar samma som marie:D

2007-10-29 @ 12:17:34
Postat av: Akrogirl

Herregud du är så fruktansvärt vacker!! =)

Postat av: Maria

För att man pratar pantat i vanliga fall också, skillnaden är att då skrivs det inte ner. ;)

Fin foton, förresten.

2007-10-29 @ 14:29:11
URL: http://www.vildvittra.se
Postat av: Anna

zomg. kanske vackraste trädet någonsin. förtrollad.

2007-10-29 @ 19:47:50
Postat av: Annika

Tack söta rar ni! Marie och Sofia, jackan är från sessún, aw06.

2007-10-29 @ 21:30:25
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Estelle

härliga bilder!

2007-10-30 @ 20:38:42
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback