Bye bye, Fatale.

Eftersom det är så många som frågar känner jag att det är lika bra att ta upp det här igen:

Jag, Sofia, Hanna och Carolina har slutat att skriva för
Fatale. Vi har inte längre någonting med sajten att göra.

Nu skriver någon annan på Fatale, vi vet inte vem hon är, men efter vad vi har förstått har hon att göra med G-life. "Nya" Fatale har inte samma inriktning som "gamla" Fatale. Vill ni fortsätta att läsa oss fyra går det utmärkt att göra det på våra personliga bloggar. Min har ni ju redan hittat till, och de andra tre finns här:


Hanna Fridén


Sofia Dahlén


Carolina Engman

Kommentarer
Postat av: Stereostyle & AVENY.se

Tråkigt att höra!
Diggade erat arbete på Fatale grymmt mkt!

MVH...

Postat av: tiny

Tittade in på fatal, och jag blev djupt besviken på den nya skribenten. Fatal-prenumerationen tog jag bort för en tid sedan och den verkar inte få komma tillbaka på min dator igen.

2007-10-14 @ 13:58:35
Postat av: Jessica

Tråkigt att Fatale lades ner (i mina ögon finns inte sajten mer, ens med nya skribenter), men jag måste säga att jag verkligen gillar att du fortsätter skriva! Det var roligt när fokuset låg på mode, men jag uppskattar att läsa en mer blandning i din blogg nu. :) Ditt bokmärke försvinner inte från min dator i första taget! Kramar

2007-10-14 @ 14:45:24
Postat av: Karin

eh, nu förstår jag int eriktigt? trodde att ni skapade Fatale, vad gör den nya skribenten där och varför har ni inte skrivit det på ER sida istället för här?

2007-10-14 @ 17:00:11
Postat av: Annika

Karin - Jag vill helst inte att allt trassel med sajten ska stå till allmän beskådan. Men jag kan säga så mycket som att vi försökt skriva det på Fatale, men det har raderats. Vi har inte längre tillång till sajten, så jag kan inte svara på frågorna särskilt ingående - ja, vi var med och startade den, men nu har vi avsagt oss våra platser och de som tagit över sjaten (det har inte vi något med att göra) kommer att göra något annat med den, vad vet vi inte.

2007-10-14 @ 17:03:24
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Frida

Va? åhh ni var ju en av de bästa bloggarna! Det var en perfekt blandning av stilar. blää vad tråkigt:(
Kram Frida

2007-10-14 @ 21:47:42
Postat av: Sofie

Riktigt synd på en så bra blogg! En av de få modebloggarna jag faktiskt finner riktigt intressanta!

2007-10-15 @ 12:07:59
URL: http://vinyl.webblogg.se
Postat av: Anna

Synd på den _enda_ modebloggen jag faktiskt ansåg vara intressant och läsvärd (av flera anledningar). Då blir det din blogg jag får stalka i fortsättningen nu då ;), då det inte bara är massa ordbajsande som i många andras. Heja heja =).

2007-10-15 @ 18:47:20
URL: http://fladdenflicka.blogg.se
Postat av: Alexandra Malmqvist-Olsson

Men kan det vara hon Malin från g-life som skrev det där patetiska försvarstalet på Expressens fjärdesida? Ja alltså hon som försvarade de så kallade stureplansprofilerna, hennes kompisar alltså?

2007-10-15 @ 22:25:50
URL: http://trynottolooksopretty.blogspot.com
Postat av: Annika

Alexandra - Jag letade upp artikeln, men den tjejen verkar heta Monica. Så nej, det är nog inte samma. :) SOM TUR ÄR.

2007-10-15 @ 22:38:20
URL: http://beautifulones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback