"You're doing good, girls!"

Eftersom jag verkligen inte har något bättre för mig har jag bestämt mig för att ge Top Model Stockholm en chans. Ja, även kallat Sveriges sämsta program. Varsågod, Top Model Stockholm: överraska mig positivt!

Klarar någon av att se det programmet?

Ah, de ska spela in musikvideo. Minsann.
Hahaha, koreografen kom inte ihåg namnet på sin assistent!
This is fun.

...

Men visst, fortsätt att klaga på Jenny, den enda som har någon form av modellpotential. Suck.

JAG BEHÖVER GODIS!!!

...

...och så åkte hon ut. Vad skönt, då behöver jag aldrig mer se programmet.

Kommentarer
Postat av: jannike

du väljer kanske det mest tacky avsnittet. musikvideon verkar bli en.. flopp. hahhaa. sjukt kul att han inte kom ihåg vad assistenten hette. ahahha.

Postat av: K

Jafy, det var verkligen ett jättrtrist avsnitt idag med en massa skitsnack, och Jenny var ju som sagt den enda man hoppades på.

2007-11-07 @ 22:34:04
Postat av: jennifer,

jag kunde inte hålla med dig mer,

2007-11-07 @ 22:37:09
URL: http://hellobenjamin.blogg.se
Postat av: Nina

Jag kan inte se det programmet, jag blir frustrerad och arg, inget kan något där :(

2007-11-07 @ 22:59:16
Postat av: Kristina

Jag håller med om vartenda ord. Samtidigt kan jag likt förbannat inte låta bli att titta varje onsdag. Vad är det som gör att jag liksom dras till tv:n som en geting till ett glas hallonsaft?

2007-11-07 @ 23:06:02
URL: http://thisisversailles.wordpress.com
Postat av: visomvie

Korreografen var i världsklass.

2007-11-09 @ 20:56:23
URL: http://www.visomvie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback