We're the dreamer in the beautiful mess

Ganska imponerande att lyckas försova sig även när man ska upp klockan tolv, eller hur?

Men jag drömde så otroligt intressant. Det sista som hände var att jag var helt hysterisk och rusade omkring för att förvilla getingarna som jagade mig; då hittade jag ett par knallrosa och neongröna mönstrade byxor gjorda av... LEGO. Jag satte på mig dem, de passade perfekt. En gammal kompis kom springande, han var svettig och lite hysterisk (jagades också av någon eller något, misstänker jag); jag stannade honom och bad honom ta en bild på mig i mina LEGObyxor - ja, till bloggen, förstås.

Det gjorde han. Sedan sprang han vidare.
Och jag vaknade och insåg att jag inte hinner till skolan till ett.

Nu är jag mest förbannad på att bilden på mig i LEGObyxorna blev kvar i drömlandet.

EDIT:
Jag vet inte om jag ska vara förbannad eller lite barnsligt upprymd över att det är snöstorm ute.

Kommentarer
Postat av: sofia dahlén

det låter fantastiskt, väldigt mycket marc jacobs s/s08 ;)
http://www.conspicere.se/2007/10/11/the-original-color-block-back-in-style/

Postat av: Annika

HAHAHAAHAHA, Jaaaa, det var PRECIS så jag tänkte! ;)

2007-11-13 @ 18:54:30
URL: http://beautifulones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback