They do come true.



Jajajajajajajaajajajajajajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Jag är en hopplös romantiker - precis som
Patrick.

Läs om hans jakt på sin mystiska drömflicka här.

Herregud, jag blir ju lite kär i tjejen på bilden när jag läser hans beskrivning! Flickan med rosiga kinder och en blomma i håret (förlåt, sitt "fancy braided hair") som sitter på en knökfull tunnelbanevagn i New York och skriver dagbok.

ÅÅÅÅÅÅÅÅH.

Jag är så glad att du hittade henne, Patrick. Även om det inte håller. Det var ändå värt det, det känner jag på mig.

Kommentarer
Postat av: Julia

Men ååååh...! Det är ju helt underbart! :D Jag är nog också en hopplös romantiker, fast en sådan utan större framgång. Jag skyller det hela på att vi inte har tunnelbana i Norrköping... men spårvagnen kanske? Jag får hålla utkik nästa gång! :)

2007-11-12 @ 06:39:27
Postat av: Anna

Riktigt sött måste jag erkänna, fick mig att le lite i höstmörkret. Tänkte också meddela att jag (äntligen!) kan kommentera din blogg igen, feels good.

Postat av: Jasmine S.

Vad underbart!!! Ååå, och att han hittade henne! I New York, otroligt :)

2007-11-13 @ 20:23:22
URL: http://highonfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback