Once I started, why should I stop?

Åh. Vilket underbart i-landsdilemma jag har nu!
Jag behöver verkligen, verkligen, verkligen springa iväg och gå på toa.
Men under mina tre lager tröjor, två lager långkalsonger och ett par jeans har jag... baddräkt.
(Den låg längst upp i underklädeslådan och jag hade bråttom, okej?! Dessutom slapp jag leta upp ett linne, "två flugor i en smäll", tänkte jag.)
Det är svårt att gå på toaletten med baddräkt på sig.
Det här betyder att jag måste ta av mig alla kläder, och förutom att vara fullt påklädd sitter jag dessutom ingosad i ett täcke, eftersom det är svinkallt härinne (eller, jag tycker att det är svinkallt).
Orka klä av sig när det är iskallt!

Lösning:
Klä av mig naken, kissa, kasta mig in i duschen och drunkna i kokhett vatten.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.

(Jo, jag har gått på toa tidigare idag. En gång. Då klädde jag av mig. Men då var det lugnt, för det var inte kallt där.)

Kommentarer
Postat av: ronnie

förra vintern bodde jag i en kolonilott i köpenhamns industrihamn...utan rinnande vatten, värme och toa...kissade gjorde man i trädgården och när det var frost så skvätte det upp på benen och händerna...ja de tvättade man med våtservetter =D

danmark = problem

Postat av: Annika

Åh, Ronnie, det låter FANTASTISKT bekvämt. Jag ska sluta klaga nu, känner jag. ;) Får man vara så fräck att man frågar hur det kom sig att du hamnade i en kolonilott i Köpenhamns industrihamn? Eller vad tusan, sådant händer ibland, jag har liknande historier. Jag ska inte snoka.

2007-11-12 @ 20:59:38
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: DONNASANDRA

Låter alldeles för komplicerat för mig att ha baddräkt. Skulle då säkert behöva kissa hela tiden bara för att :-P

2007-11-12 @ 22:36:03
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: Sanna

JA DU KAN JU DUSCHA! :(

2007-11-12 @ 22:55:36
URL: http://sciatica.blogg.se/
Postat av: ronnie

haha nej jag tycker du ska gnälla hur mycket du vill...man kan känna sig lyxig bara för att man har lyxproblem...bra för självkänslan om inte annat ;D

historien om kolonilotten i industrihamnen är lång och inkluderar dessutom inkvartering på en orgelbalkong i en gammal kyrka, en vinter i en syrafabrik som brann ner och en psykotisk katt hos en aidssmittad indian... jag gjorde en turné av märkliga boendeförhållanden under min tid i kbh för att göra en lång historia kort. du får snoka hur mkt du vill =D

2007-11-14 @ 21:19:33
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback