Lugg or no lugg?





Okej, nu ska jag vara sjukt tjejig och modebloggig.
Ni kanske såg
"videon" jag la upp tidigare idag? Annars, kolla på den, det går fort.

Sådär.

Nu: Borde jag klippa min lugg eller låta den fortsätta växa, och ha den åt sidan som på de bilderna? Jag trivs utmärkt som den är nu och vill gärna låta den växa (men fortfarande ha den framåt naturligtvis), men samtidigt så har jag haft lugg i en halv evighet och vet inte riktigt om jag kommer att vara jag utan den. Ni som tycker att jag är väldigt töntig som ber om smakråd vad gäller mitt hår behöver inte svara, men ni andra, säg vad ni tycker!

Alltså: Som på bilderna? Eller klippa av den?

Kommentarer
Postat av: Kattis

jag tycker absolut att du ska behålla din lugg, jag tror det är en stor anledning till att jag
blivit så förtjust i dig, din blogg och dina bilder. du är snygg som fan i den, och det är inte många som vågar, kan ha och passar i sådan lugg

2007-11-01 @ 18:58:05
Postat av: Emma

Du ska helt klart behålla din lugg! Du är iofs fin i både och, men luggen är pricken över i:et :-)

Postat av: E

Oj, svårt. Du var fin i sneluggen åxå! Jag är ju en luggmänniska så jag försöker alltid peppa alla att ha lugg och dem som har det behålla den. Skulle du våga klippa en riktigt kort-kort lugg? Skulle säkert passa dej! Tycker särskilt att självlockigt hår passar i lugg (till skillnad från måga andra :)), gillar när hår ser så där busigt och ostyrigt ut. Ok, kanske inte så rådgivande kommentar... so, here it comes, behåll luggen! Gillar din blogg skarpt! Du tar så fina bilder oavsett om det är mode eller ej. Och du skriver intressant och innerligt! Kul att följa dina bravader. :) //E

2007-11-01 @ 19:10:37
URL: http://fulaflickors.blogspot.com
Postat av: Loos

som sagt, du passar i allt och jag har faktiskt sett en massa varianter på dig. ett litet försiktigt råd från mig som verkar ha en helt annan åsikt... spar ut luggen! kommer aldrig glömma den annika jag mötte i gävle med långt, brunt och lockigt hår. kommer alltid att förbli den vackraste. (kan vara förälskad i minnet också)

2007-11-01 @ 19:21:13
Postat av: Maja

Tycker definitivt att du ska behålla luggen. En lugg gör frysyren sååå mycket coolare och du som passar i det borde utnyttja det

2007-11-01 @ 19:25:04
URL: http://majaerlandsson.blogg.se
Postat av: Heidi N

Håller med Loos här ovanför, jag tycker att du ska spara ut, eller åtminstone behålla den precis som den ser ut nu! Det här är nog det finaste håret jag sett på dig. Men klipp inte av den kort och rakt, det ger ett så mycket hårdare intryck tycker jag. Du är SÅÅÅÅ FIIIIN som du är nu! Och det ser fantastiskt ut med längden på håret, det har växt sjukt mycket sen jag lärde känna dig!

2007-11-01 @ 19:27:45
Postat av: Linnéa

Varför inte testa att spara ut den? Trivs du inte så är det ju bara att klippa lugg igen :)

2007-11-01 @ 19:39:52
URL: http://www-und.ida.liu.se/~linsj560/blogg/
Postat av: Jessica

Alla klipper lugg nu. TRÅKIGT!!! Du passar jättebra i båda frisyrer, men snedbena får min röst. Låt växa!

2007-11-01 @ 20:00:43
Postat av: Elisabeth

du passer veldig godt til begge delene, så har ikke så veldig mye å si hva du velger. men jeg holder en knapp på å ha pannelugg :)

2007-11-01 @ 20:03:16
Postat av: Victoria

Utan att ta ställning - med lugg e du söt och ohyggligt cool, utan lugg e du vacker.

2007-11-01 @ 20:11:59
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: Sanna

Jag tycker du ska klippa den. Du är jättesöt i snedlugg och i lång lugg men du är absolut vackrast med lugg.

2007-11-01 @ 21:31:33
URL: http://sciatica.blogg.se/
Postat av: emzi

Jag själv är alldeles kär i din lugg eftersom den är tjock och fin. Eftersom du har alldeles underbart tjockt hår annars också.

Men jag förstår det där att vilja ha ändring ibland och för det mesta är det ju håret man först tänker på när man vill ändra.

Jag vet inte att vilket är lättare att ångra. Jag menar att du kan ju alltid låta det växa en tid och sedan klippa tillbaka om du inte tycker om, eller sen klippa och låta växa om du inte gillar.

Jag vet inte. Det är mest upp till dig själv, men jag tror att du blir snygg hur du än gör. :)

2007-11-01 @ 21:53:36
URL: http://emmelemzi.blogg.se
Postat av: Cosmopolit

Keep it while you can, that is do cut. Du är så stylish i din lugg så min röst är att fortsätta ha hellugg.

2007-11-01 @ 22:38:12
URL: http://cosmopolit.blogg.se
Postat av: rosanna

jag gillar det du har nu, så där härligt ostyrigt och ruffisgt. Du hade ganska clean lugg förut, snyggt det också! men det här känns så levande, behåll det!

2007-11-02 @ 00:39:07
URL: http://rosannaa.blogg.se
Postat av: E

Hej igen! Tänkte bara säga att du har en fantastisk stil. Jag saknar faktiskt dina modebloggardagar :) Vet att du kanske inte känner för sånt nu, att du kanske vill visa andra sidor av dig själv, men jag blir ändå lite lessen när du "halv-dissar" ditt inlägg med att det är "tjejigt och modebloggigt", lite som en ursäkt.
Du är jättefin och din stil är abso värd att visas upp! Läs gärna mitt jättelånga inlägg om detta ämne på min blogg, om du vill. You go girl!

2007-11-02 @ 15:03:11
URL: http://fulaflickors.blogspot.com
Postat av: visomvie

underbara bilder. Tycker du passar utmärkt i lugg. ta inte bort den. om du sen ska ha sned eller rak kan jag faktiskt inte veta. Borde kanske lita på din instinkt. Du brukar ju veta.

2007-11-02 @ 18:37:21
URL: http://www.visomvie.blogg.se
Postat av: Anonym

Behåll. Ditt hår är ju jätte fint.

2007-11-02 @ 20:31:30
Postat av: yeh-yeh girl

Första gången jag såg dig
var på myspace, då visste jag inte vem du var, men jag tyckte att du hade världens snyggaste frisyr. Du hade axellångt hår med lång snedlugg bakom örat.

2007-11-02 @ 21:14:01
URL: http://gordonochjag.blogspot.com
Postat av: fanny

Du ska absolut ha kvar luggen , du passar jätte bra i lugg.Behåll den!!

2007-11-03 @ 10:35:55
Postat av: Elin

Hej snyggo! Du ska absolut behålla luggen. Du passar helt perfekt i den, och trivs man så ska man behålla annars blir man olycklig.
Och du, (om du har tid att svara), vad är det för kamera du plåtar med?
Tack för bloggningen.

2007-11-03 @ 20:49:51
Postat av: elisabeth

Om du inte redan har bestämt dig så röstar jag för att du ska klippa lugg.

2007-11-09 @ 12:28:35
Postat av: Lillan

Om du låter luggen växa så tar det ju ett tag innan den är lång så då har du nog vant dig, och kommer inte känna att det inte är du^^

2008-02-15 @ 13:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback