I'm not who I used to be, and it's only past tense

Jag håller på att föra över alla bilder från mitt gamla stenblock till laptop till min nya, som faktiskt är bärbar till skillnad från... släpbar. Som säkert alla vet är det ju otroligt roligt, och ofta en aning genant, att kolla igenom gamla bilder. Ur ett rent ytligt perspektiv är det förstås intressant att se vilka perioder man gått igenom (och förträngt?). En hårfärg jag helt lyckats radera ur den mentala hår(d)disken är den här fantastiska neonorangea varianten med inslag av... gröna nyanser? Jag var mitt inne i en helt vanvettig avfärgningsattack, där jag gick från mörkbrunt till ljusblont på några veckor (mest för att se om det överhuvudtaget var möjligt att bleka mitt hår blont, tror jag. Dålig idé). Förändringen gick naturligtvis gradvis, och det här var alltså en av de nödvändiga etapperna. Halloween 2005, för övrigt den kväll då jag insåg att jag gått och blivit kär i Marcus... Som för övrigt inte är pojken på bilden, för det är min klasskamrat Magnus, jajamen.


You know you love it!

(Jag var utklädd till någon form av vampyr. Det syns inte här, jag vet. Jag var nog inte så engagerad när det gällde min "kostym".)

Kommentarer
Postat av: Lina

oj, hjälp, det där får mig att minnas när jag själv höll på att avfärga håret som bäst efter lång tid med kolsvart. Det var riktigt hemskt, men på dig såg det ovanligt jämt och fint ut!

Postat av: Emma N

FIN bild på din kille! Hur gammal är han? Fick för mig att han var i din ålder, men på fotot ser han ser ut att vara lite äldre. Är nyfiken på ert förhållande, tror ni är ett stiligt par! :)

2007-11-26 @ 00:02:29
Postat av: Kajsa

"för övrigt den kväll då jag insåg att jag gått och blivit kär i Marcus.." - Åhhh!

2007-11-26 @ 12:22:26
URL: http://aenigma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback