I promised myself, I promised I'd wait for you


Alla vet väl att man behöver musik - gärna dålig musik - när man städar. Men att komma på dåliga låtar att lyssna på är minsann ingen lätt match (man har dem ju knappast på cd eller i iTunes). Då är det tur att
Johnny Scharonne bjuder på en lista som hen kallar 100+ original du bör känna till - med länkar till Youtubevideos med både originalen och coverversionerna! Hurra hurra hurra!!! Här finns visserligen riktigt bra låtar också, men desto fler fantastiskt urusla låtar som jag helt glömt bort - och som nu alltså förgyller mitt städande med sina plågsamma toner. Tack, Johnny!

Kommentarer
Postat av: tiny

Tack för tipset! Fungerar som en lärorik förfest också :)

2007-11-29 @ 18:39:49
Postat av: Vera

ja, den listan är helt suverän. Sikken research!

Postat av: Petra

Jag har gjort ett eget barbamama halsband ikväll! Titta in och säg vad du tycker. :D

2007-11-29 @ 23:17:37
URL: http://sotnosen.blogg.se
Postat av: Johnny Scharonne

Aaah! Tack för länkningen. Nu slår jag publikrekord! :D Men du tycker seriöst att Nick Kamen suger?

2007-11-29 @ 23:33:45
URL: http://scharonne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback