For the hanging out

Januari 2007



November 2007



Klätterapa + fotoapa = jag.

Kommentarer
Postat av: Tuva Nordlund

Faan vilka läckra bilder....me like
kram tuva

Postat av: Mirjam

Du är grym på att fota!,
jag har en fråga, Vad för sorts kamera använder du?
Jag antar att du använder en.. systemkamera (heter det så?).
Har du något tips för hur man kan få fina bilder med digitalkamera? Med min blir det antingen jättefula med superstarkblixt. Eller helt suddiga utan blixt om man inte håller kameran helt blixtstilla.
Jag älskar verkligen att fota, men har inte råd med någon mer avancerad..
PUSS OCH KRAM
Jag diggar din blogg!

2007-11-07 @ 20:24:23
Postat av: Annika

Tuva - Tack snälla!

Mirjam - Stort tack, vad gullig du är! Ja, min kamera är en digital systemkamera, den heter Canon EOS 400D. Man behöver en systemkamera för att kunna ta bilder som ser ut som man vill ha dem - vanliga digitalkameror är ju helautomatiska, då blir bilderna "som de blir", man kan inte påverka. Jag föreslår att du, tills du får råd med en digital systemkamera, övar på själva motiven - DEM kan du ju fortfarande påverka! Lättast är att fota ute i dagsljus utan blixt, då blir inte skillnaden från en systemkamera lika stor. Lycka till!

2007-11-07 @ 20:32:16
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Jennifer

Häftigt!

2007-11-08 @ 15:57:13
URL: http://jenniferjsdiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback