Bling bling fling aka the discrete snowflake



"Om du köper ett smycke, så köp något diskret", sa jag. "Något jag kan ha på mig varje dag, och som jag inte tröttnar på."
Marcus hann inte köpa något, så han bad mig att följa med och välja ett idag.
Det blev det här. En gigantiskt bling bling-snöflinga.
När Annika själv får välja, ja, då kan "diskret" ta och dra något gammalt (eller något "vintage", som
Sanna säger) över sig.

Liksom... jag har ju så sällan smycken, och då är det roligare at gå all in när jag faktiskt har det.

Mys:









Kommentarer
Postat av: Linda

Måste bara fråga, är det du som "spelar" Cecilia synd i Petter's musikvideo Fredrik snortare och Cecilia synd?

2007-11-04 @ 11:21:33
Postat av: rosanna

vad glad man blir!

Postat av: Annika

Linda - Stämmer bra det!

rosanna - Aaaw, vad kul att kunna göra någon glad! :)

2007-11-04 @ 23:38:12
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Malin

Var hittar man det jättefina halsbandet?

2007-11-06 @ 19:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback