I can't ever sleep with you again

Saturday Looks Good To Me-spelningen på Klubb Republik igår uppfyllde verkligen alla mina förväntningar. De var vackra, charmerande och spelade alla mina favoritlåtar - vad mer kan man begära? Jag blev lite förälskad i bandets fantastiska sångerska Betty Barnes, som utöver en otrolig sångröst, härlig scennärvaro och grymma outfits (både under och efter spelningen) visade sig vara världens raring. Scarlett's Well var dessutom grymma som förband, jag passade på att köpa deras egentillverkade vykort, precis hur fina som helst.



Jag hade (som vanligt) en rejält dålig hårdag, övervägde att ha peruk precis som förra torsdagen, men löste istället problemet med en ordentligt sprayad rockabilly-look! Läs gärna mer på Fatale.se...


Kommentarer
Postat av: A

Oj, vad söt du var i den frisyren :)

Postat av: Calle

Pinsamt med ytliga egomänniskor som tycker att de själva är snygga och skryter över det. Äckligt tycker jag. Skönhet ligger i betraktarens öga. Alla har olika smak! Det du gör bidrar bara till ätstörningar och utseendefixering hos dagens ungdomar. DU borde skämmas.

2007-05-04 @ 16:10:12
Postat av: Nina

jääääättefin frisyr ju :D

2007-05-04 @ 21:58:39
Postat av: Rebecca

Wow! Du passar då i allt.
Hur mycket får man lägga ut för en peruk ungefär? Hade varit en kul grej att ha.

2007-05-04 @ 23:28:47
URL: http://fallaway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback