He's in fashion

Utan att jag riktigt uppfattat vad som är i görningen har min och Marcus lägenhet sakta men säkert fyllts av modetidningar för män. Café prenumererade han på när vi träffades, King gav jag honom en prenumeration på i julklapp för att jag tyckte att det var "lite lustigt"... men i tidningsstället trängs de också med nya Café Collections och MAN. Jag ser honom i stort sett aldrig längre i sina Cheap Mondays och t-shirts med tryck, utan det är Fifth Avenue Shoe Repair, Acne, April 77 och framför allt Ben Sherman som gäller. Hmmmm... Jo, det är nog faktiskt så att...

Min pojkvän har blivit ett... modelejon!

I love it.
And I love him.
Dessutom är modelejon ett jäkligt underskattat ord. Varför används inte det uttrycket på engelska?! Fashion lion, låter ju hur grymt som helst!


Min pojke är flawless. Nippe, how about a haircut? Och ett par drag med rakhyveln, kanske? :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh, jag önskar min pojkvän kunde bli likadan!

Postat av: Lina

Nippe, NEJ, jävligt snygg sådär. Tycker jag.

2007-05-05 @ 13:47:28
Postat av: jonas

men fan, prep var ju för 6 månader sen. catch up. :P

2007-05-05 @ 14:07:20
Postat av: Kajsa

Nej bort med rakhyveln och saxen från den där nippe! den sexigaste killen enligt min mening är han som SER ovårdad ut men inte är det, love it.

2007-05-05 @ 14:32:16
Postat av: Annika

Nathalie - Hahaha :)

Lina - Tsss, du är inte den enda!

jonas - Oj, är du en sån där TRENDSLAV? Usch! :|

Kajsa - Haha, vad alla tar illa upp, jag retas ju bara :) Men Nippe ÄR ju ovårdad?! :)

2007-05-05 @ 15:49:44
URL: http://www.fatale.se
Postat av: Kajsa

Haha usch då. Ge honom en flaska dubbeldusch eller nåt.

2007-05-05 @ 16:45:12
Postat av: Annika Marklund

Nippe duschar i timmar efter vad jag hört, så ren är har onekligen! Nu har han en underbart söt flickvän dessutom, så vem vet, han kanske kommer börja leva supersunt :)

2007-05-05 @ 17:08:32
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: jonas

ouch, taggarna utåt. jag kontrar med att prepp är en trend.

2007-05-06 @ 11:13:24
Postat av: Annika

Kära Jonas, jag kontrar med att preppystilen är en klassisk look som används av allt från fotbollshuliganer till indiepopare sedan LÅNG tid tillbaka, snarare än någon typ av fluga. Du tjänar inte mycket på att gå fram till en liten panda och säga att "hallå, Broder Daniel finns inte längre, fattar du inte att du är totalt ute", på samma sätt som det inte går att prata om trender på det sättet med andra som influeras av musik snarare än "trender".
Själv är jag ofta jäkligt otrendig, och det stör mig inte alls.

2007-05-06 @ 11:37:24
URL: http://www.fatale.se
Postat av: jonas

men, hallå, humor, sarkasm, ironi, allt är delar i konversationer. tyd först, kommentera sedan. behöver ju inte ta åt dig :P

2007-05-06 @ 15:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback