Get the feelin' that you don't really give a fuck

Dagens lunch
En Pago apelsin
Två kanelbullar (extremt degiga och kladdiga, från Ica)
Två bananer

Jag önskar att någon kunde ge mig sjukt mycket pengar så att jag kunde leva på sashimi och hummer. Jag har världens dyraste smak när det kommer till mat (hej överdrift!). Shit... Jag är Paris Hilton utan miljonerna.

Fast det är klart, hon äter väl bara pepperonipizza, hon är ju ändå amerikan.

Tänk om mina amerikanska gener gör att jag har större sug efter snabbmat?!

HAHAHAHAHAHA.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Aha du är sån o_O Sån som gillar sushi!! Blöblä. Jag försökte tvingade i mig det för ett tag sedan, men misslyckades totalt. Det är coolt att gilla sushi. Hah, vet inte ens vad sahshshaahsimi är för något. ^^ Nej, då föredrar jag kanelbullar från ICA!

Postat av: Mrs Harajuku

Skulle nästan vilja baka mina pistagekringlor med dinkel (mycket nyttigare) fyllda med ljuvligt vaniljsmör (mindre nyttigt) och skicka till dig! :)
Har du sett att jag mailat dig, förresten?
Kramen!

2007-05-19 @ 18:25:20
URL: http://www.mrsharajuku.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback