Bananas are for Monkis!

Överallt snackas det om Monki. Pinsamt nog har jag aldrig varit där - så jag bestämde mig för att kolla in kläderna på nätet istället för att se om butikerna kommer att bli mina favoriter också. Kolla in resultatet på Fatale!



Igår gick jag i skolan mellan 09 och 22:30, så jag bestämde mig för att jag faktiskt får vara ledig den här förmiddagen. Jag lov i sängen till kvart över tio, nu håller jag på att fixa håret, innan jag ska vara i skolan klockan ett ska jag och Marcus ner på stan en liten stund (första gången på en månad för fattiga mig)! Yaay. Jag tänkte att om jag råkar se något 49-kronorsplagg kan jag kanske köpa det för att stilla mitt begär...

Kommentarer
Postat av: Sarah

jag va på MONKI första gången nu häromdan.. wow! snygga annurlunda billiga grejer! + massa olika coola designers. i love monki kan man säga.
hade bra!

Postat av: Frida

Hello Annika! Förstår att du inte kan vara uppdaterad på Norrköpings klänningutbud när du skriver uppsats... Hoppas det går som tåget nu:)Jag fick till slut tag på en enfärgad slags tunika/klänning i typ cerise/lila, svarta leggings och svarta pumps borde funka till ?! Mailar en bild inom snar framtid

2007-05-24 @ 23:12:59
Postat av: Jo

Måste bara tipsa om en 5-poängs sommarkurs som heter "Mode, prestige och konsumtionsmagi". Den berör bl a modets struktur och historiska uppkomst, modets globala, politiska och identitetsskapande dimensioner och skall ge en fördjupad förståelse av modeindustrin.
Mer info finns på http://www.socialantropologi.lu.se/gu/sommarkurser_2007.php

2007-05-25 @ 11:14:42
Postat av: Kajsa

Lugn, jag har inte heller varit där. Men det är för att jag glömmer bort det så fort jag är i Stockholm, alltid virrar runt och gör annat och helt enkelt inte riktigt vet vart det ligger! :) Mihi Men någon gång lär jag ju trilla in i en av Monkibutikerna.?! Kanske..

2007-05-25 @ 15:24:09
URL: http://aenigma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback